Gå til innhold

Hvem kan fikse mine hodetelefoner?

Anbefalte innlegg

Jeg har et par Technics RPDJ-1210 hodetelefoner. Jeg kjøpte de en gang i tiden for å bruke til DJ bruk og de fungerte vel så bra intill jeg merket at det ene øret begynte å surre når jeg flyttet på "øret"/vippet den opp og ned og til slutt virket de bare når jeg hadde de i en bestemt posisjon. Nå virker det ikke i det hele tatt. Med "vippe på øret" mener jeg selve lydmodulen som er festet til en bøyle.

Jeg har ikke planer om å prøve å fikse det selv i det hele tatt, men jeg vet jo at det ikke er headsettet som er ødelagt. Det er sikkert en kabel som har røket. Jeg betale jo nesten 2 lapper for headsettet og det er helt nydelig lyd i det. Men er litt keen på å få det i gang igjen :p SÅ: jeg lurer på om dere har noen anbefalinger til hvor jeg kan henvende meg for å få fikset skaden? Mot betaling selvsagt. Typ et verksted eller en privatperson som har lyst til å ta jobben. Noen av dere kanskje? Det må være i Oslo/Drammen og omegn.. Klarer jo å komme meg steder men gidder ikke gjøre en skikkelig roadtrip ut av det :p

technics-rpdj1210.jpg

Slik ser altså headsettet ut!

Takk, håper dette medfører til noe nå som jeg endelig gadd å ta tak i det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...