Aleksander-yo Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har et par Technics RPDJ-1210 hodetelefoner. Jeg kjøpte de en gang i tiden for å bruke til DJ bruk og de fungerte vel så bra intill jeg merket at det ene øret begynte å surre når jeg flyttet på "øret"/vippet den opp og ned og til slutt virket de bare når jeg hadde de i en bestemt posisjon. Nå virker det ikke i det hele tatt. Med "vippe på øret" mener jeg selve lydmodulen som er festet til en bøyle. Jeg har ikke planer om å prøve å fikse det selv i det hele tatt, men jeg vet jo at det ikke er headsettet som er ødelagt. Det er sikkert en kabel som har røket. Jeg betale jo nesten 2 lapper for headsettet og det er helt nydelig lyd i det. Men er litt keen på å få det i gang igjen SÅ: jeg lurer på om dere har noen anbefalinger til hvor jeg kan henvende meg for å få fikset skaden? Mot betaling selvsagt. Typ et verksted eller en privatperson som har lyst til å ta jobben. Noen av dere kanskje? Det må være i Oslo/Drammen og omegn.. Klarer jo å komme meg steder men gidder ikke gjøre en skikkelig roadtrip ut av det Slik ser altså headsettet ut! Takk, håper dette medfører til noe nå som jeg endelig gadd å ta tak i det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kun lov med ein tråd per emne, bruk denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1046471 Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg