thomasn1407 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 hei dere jeg har idag en SE P1i som desverre er blitt ødelagt og jeg ønsker og kjøpe meg en ny men den virker umulig og oppdrive noe sted, har trålt nettet nå i flere tilmer uten og finne ett eneste sted som har denne tilsalgs Har de sluttet med den?? Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dens dager er talte nå som Xperia har kommet, i tillegg vil det ikke bli lagd flere UIQ baserte mobiler siden SE har droppet det helt og gått over til Symbian Fundation (S60), ergo er UIQ en død plattform med null fremtid. Lenke til kommentar
thomasn1407 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Ok men har alle butikker allerede sluttet og selge den?? grunnen til at jeg har denne telefonen er bateriet og at det er en utrolig god telefon men som sagt batteriet er overlegent alt annet jeg har prøvd Noen som vet hvor denne kan selges?? event andre lignende telefoner jeg må nemlig ha denne pennen til og skrive med pga en ulykke kom med forslag Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 G900 = kanon på batteri, med penn, samme OS. HTC touch-serien har også penn (i likhet med sannsynligvis de fleste touchtelefoner. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 HTC telefonene har vel generelt dårlig batterilevetid. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 HTC-telefonene har Windows mobile. skikkelig dritt som gjør at jeg kommer til å hoppe over på et annet merke hvis SE holder på Windows Mobile i fremtidige modeller.. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...QIAAAEO4.I03xiL selges her. sett den den del andre steder også forsåvidt, men tiden begynner vel og renne ut ja. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er 11x P1i til salgs på finn.no. Lenke til kommentar
thomasn1407 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Ja jeg ser disse som er tilsalgs på finn.no men jeg er skeptiskt til og handle brukt med tanke på hvordan de er behandlet og feil på telefon osv Thomasn1407 Lenke til kommentar
BjoroyIL Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ja jeg ser disse som er tilsalgs på finn.no men jeg er skeptiskt til og handle brukt med tanke på hvordan de er behandlet og feil på telefon osv Thomasn1407 Har en utstillings modell som er telenorlåst på Elkjøp Sartor;) Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ok men har alle butikker allerede sluttet og selge den?? grunnen til at jeg har denne telefonen er bateriet og at det er en utrolig god telefon men som sagt batteriet er overlegent alt annet jeg har prøvd Noen som vet hvor denne kan selges?? event andre lignende telefoner jeg må nemlig ha denne pennen til og skrive med pga en ulykke kom med forslag Hvorfor ikke gå for Xperia X1? Den har både meget godt batteri, bedre en P990i som vel har samme batteri som P1i. I tillegg har den penn til å skrive med og et langt bedre os en UIQ. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Xperia X1 er vel det råeste på batteri som finnes per i dag. Lenke til kommentar
nikjolaos Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Vi har den i butikken min Endret 11. desember 2008 av nikjolaos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå