Gå til innhold

Hvordan skal jeg prioritere spillingen annerledes?

Heffie

Anbefalte innlegg

Denne posten blir ytterst triviell og er det man kan kalle et skikkelig luksusproblem, men jeg har nå etter en lang eksamensperiode, kjøpt meg en ny Xbox Elite med bundle Indiana Jones/Kungfu Panda og Nhl 09, og venter på spillene Saints Row, Fallout 3, Fable 2 og Top Spin 3. I hylla ligger også spill som Crackdown, Mass Effect og Assasins Creed nærmest uåpnet.

Problemet består rett og slett i at all tiden jeg bruker på spill går til Fifa 09 online, jeg er enkelt og greit hekta. :p

Dermed, overbevis meg!

Argumenter for hvorfor jeg skal gi andre spill en sjanse, og kom gjerne med tips om andre spill jeg bør forsøke, slik at jeg rister av meg dette fæle FIFA-syndromet! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne posten blir ytterst triviell og er det man kan kalle et skikkelig luksusproblem, men jeg har nå etter en lang eksamensperiode, kjøpt meg en ny Xbox Elite med bundle Indiana Jones/Kungfu Panda og Nhl 09, og venter på spillene Saints Row, Fallout 3, Fable 2 og Top Spin 3. I hylla ligger også spill som Crackdown, Mass Effect og Assasins Creed nærmest uåpnet.

Problemet består rett og slett i at all tiden jeg bruker på spill går til Fifa 09 online, jeg er enkelt og greit hekta. :p

Dermed, overbevis meg!

Argumenter for hvorfor jeg skal gi andre spill en sjanse, og kom gjerne med tips om andre spill jeg bør forsøke, slik at jeg rister av meg dette fæle FIFA-syndromet! :!:

ehh enten besøk en psykolog, eller så tar du å knekker den platen slik at du ikke kan spille det noe mer, og dermed automatisk prøver de andre spillene.

Lenke til kommentar

Jeg har såvidt spilt GoW2, COD:WaW, Fallout 3, Saints Row 2 og Tomb Raider Underworld. Har rett og slett blitt for hekta på Left 4 Dead. Spiller det til jeg blir lei, også får jeg heller gyve løs på de andre spillene etter det. Er jo perioder fremover hvor det ikke kommer så mye spennende, og da er det greit å ha noen spill i bakhånd.

Lenke til kommentar

Ser egentlig ikke hvorfor du skal bli overbevist om noe annet spill om du faktisk koser deg med FIFA09 på nettet.

Spiller vel egentlig kun de spillene du egentlig har noe behov for. Hvis da FIFA09 interesserer deg mere enn de andre, hvorfor kan du ikke da bare spille det. En dag vil du uansett gå lei.

Birger :)

Lenke til kommentar

Næh, gjør de? Det må da være første gangen jente_12 sier at PES er bedre enn Fifa. Kan ikke du bare lage deg en egen tråd hvor du kan fortelle om alle fordelene PES har, så slipper vi å høre på det alle andre steder?

Trådstarter, du har hylla full av spillperler, det er bare å begynne et sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...