morningstar665 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det du kan gjøre er hvis du skal gå på andre VGS enn det kompisen din og Kristine skal gå, så gi dem en helvetes kvakksalve av uante dimensjoner rett før dere slutter på ungdomsskolen. For da kommer du ikke til å se dem mer likevel, og ignorer dem etterpå om du møter dem på gata. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) vel han er jo en backstabber, brutt the bro code, og en skillekig(hahahaha skikkelig!) douchebag, hu og Endret 11. desember 2008 av simster Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 simster, var den skriveleifen så bra at den var verdt å nevne, eller? :!: Til trådstarter: Drit i dem. Hevn løser ingenting, og uansett hvor hevnlysten du blir i løpet av livet ditt, tenk på dette: Når du har utført hevnen din, hva da? Livet blir som vanlig, og hevnen smaker ALDRI like søtt som man ser for seg. Angående venner: få deg nye. Selv har jeg byttet vennegjeng flere ganger, av diverse grunner. Det finnes ikke noe slikt som vennskap som man skal holde ut uansett. Om man ikke trives som venner, er det ingen vits. Og nøkkelen til å være "kul" er ikke å se bra ut, røyke, snuse, gjøre alt som de kule gutta gjør eller noe slikt. Bare begynn å slappe av. Hele barneskolen ble jeg mobbet, og hadde selvtillit lik null. Så begynte jeg på ungdomsskolen, og ble plutselig mer avslappet og brydde meg mindre om uviktige ting, og dermed synes folk jeg var kul. Jeg hadde ikke skiftet utseende eller noe slikt, jeg bare ble litt mer careface, men ikke slik at jeg kom ut av 10. med under 4.5 i karaktersnitt på vitnemålet. På videregående ble jeg enda mer careface, jeg gjorde som jeg selv ville på fritiden og ble en veldig frittenkende person, uavhengig av andre. Jeg går mitt siste år på vgs, og jeg gjør det ganske bra på skolen. Sosialt sett er jeg en slacker av øverste klasse, og alle kjenner meg. Ikke alle kjenner meg ved navn, men de aller fleste vet hvem jeg er når de ser meg. Jeg har fremdeles ingen selvtillit, men det synes ikke. Så mitt tips til deg er å senke skuldrene litt, bry deg litt mindre om hvordan du ser ut, og vær avslappet når du snakker med folk Utseendet er ikke viktig, jeg har vært en "langhåra popfaen" i to år, helt til jeg klipte meg nå i høst. Ingen brydde seg, fordi jeg ikke brydde meg om det heller. Og ikke begynn å røyke, det kommer du til å angre på. Selv sitter jeg nå her på hybelen og irriterer meg over at 1/3 av budsjettet mitt går til en vare jeg ikke trenger i utgangspunktet. Røykingen gjorde meg ikke kul heller, jeg begynte å røyke etter at jeg ble kul. Husk nå alt dette, og nyt ditt sosiale liv Vennlig hilsen et ex-mobbeoffer. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Så mitt tips til deg er å senke skuldrene litt, bry deg litt mindre om hvordan du ser ut, og vær avslappet når du snakker med folk smile.gifUtseendet er ikke viktig, jeg har vært en "langhåra popfaen" i to år, helt til jeg klipte meg nå i høst. Ingen brydde seg, fordi jeg ikke brydde meg om det heller. Oh, I beg to differ. Forskjellen her er hvordan du ser på saken. Man skal ikke se bra ut for alle andre.. Man skal se bra ut for seg selv. Ser man seg selv i speilet, så er det selvsagt at man føler seg bedre når det er en kjekkas som smiler tilbake, enn en slapp, dårlig kledd slask. Problemet er at de fleste ikke vet hvor bra de faktisk kan se ut. De ser seg selv i speilet, og tenker: tja.. jeg ser jo helt grei ut. Men bittelitt hjelp fra en frisør og ei dame i en klesbutikk kan man lett endre dette til: Dæven, jeg ser bra ut! Utseende er viktig, men kun for seg selv. Man skal kle seg, og gre seg så man føler seg bra med seg selv. Man skal gå ut av huset om morgenen og vite at man ser bra ut, og at man skal ta verden med storm! Jeg var en av de som plasserte meg selv under gjennomsnittet utseendemessig. Jeg hadde dårlig selvtillit, gikk i helt vanlige kjedelige klær, og håret var sånn det havnet etter et halvt minutt med en kam etter jeg hadde våknet om morgenen. Jeg visste at jeg ikke så bra ut, og jeg godtok det. Feil nummer 1! Folk kunne se på meg at jeg visste at jeg ikke så spesielt bra ut, og siden jeg ikke gadd å gjøre noe med det, kom jeg frem som en gutt med lav selvtillit, og liten vilje til å få til noe som helst. Det var først etter en kveld foran TVn hvor jeg så et sånnt "makeover"-program (tror faktisk det var sesong 1 av Beauty and the Geek) at jeg så hvor lett det var å se bra ut! Jeg dro til frisøren, satte meg ned i stolen og sa at jeg var lei av hvordan håret mitt så ut, og at hun skulle få frie tøyler så lenge jeg så bra ut når jeg gikk. Og jeg fikk valuta for pengene Så gikk jeg i klesbutikken og skaffet meg et nytt antrekk med hjelp av personalet. (det startet med et for hadde jo ikke så mye penger da jeg gikk på skolen, men etter et par mnd hadde jeg en helt ny garderobe) Jeg dro hjem, skiftet, og så meg selv i speilet. Og jeg ble mildt sagt sjokket. Jeg syns jeg selv så sinnsykt bra ut, og jeg følte at jeg nå hørte til eliten utseendemessig. Dagen etter fikk jeg bekreftelsen. Folk var vennligere, alle begynnte å smile til meg, jentene begynnte å vise interesse, og selvtilliten min skøyt i været. Og der har den vært siden Nå står jeg opp hver eneste dag og kler meg bra og bruker litt ekstra tid foran speilet. Men kun for min egen del. Jeg går ut av leiligheten min hver eneste dag med et smil om munnen fordi jeg veit jeg ser bra ut. Og akkurat den innstillingen får deg langt her i livet! Ikke bare med jenter og venner, men i arbeidslivet også. Noen sier at det er det indre som teller. Og det er det absolutt. Men husk at det er det ytre som gjør folk intressert til å bli kjent med det indre. Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 ALDRI la ei kjerring herse sånn med deg! Spesielt ikke hvis de ikke viser noen tegn til å bli noe bedre med det første. Jeg er sjeldent for å sette damer på plass, men jenter som utnytter bevisst fortjener å bli satt på plass. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dette kommer du til å lære mye av! Gled deg til VGS, da stiller du sterkt som klarer å se når ei jente utnytter deg, og når ei jente liker deg. Ei jente som utnytter deg vil ikke gi noe tilbake, mens ei som liker deg vil ikke nødvendigvis ta imot det du byr på. Men, for all del ikke tenk så mye på det. Per idag har jeg ingen av de kameratene jeg hadde på Ungdomskolen ( Har jo selvfølgelig naboer og sånn, men ingen fra klassa ) Det er sånn livet er, du bytter ut vennegjengen av å til. Hev deg over det! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 En positiv ting ved dette er at du kanskje har lært en lekse allerede. Bedre nå enn om 20 år. Nå kan du være forberedt på at enkelte jenter er slik. Hvis du viser deg at du bryr deg om hva hun gjør og har gjort kommer hun til å føle seg som en konge (dronning). Ikke bry deg om de to, uansett, bare overse de. Spør de om noe svar med ja/nei spørsmål og gå tilbake til det du holdt på med. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Eit useriøst tulleinnlegg er fjerna. Lenke til kommentar
leech Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Jeg synes oppriktig synd på deg, og jeg vet hvor utrolig mye det her svir. Jeg opplevde noe av det samme, og jeg kan si at hevnen smakta noe inni helvetes bra. Jeg har aldri vært så forbanna på et menneske i hele mitt liv, og mitt råd til deg som garantert hjelper, er å ignorere disse menneskene totalt. Kompisen din er en kukkskalle av dimensjoner og tenker med feil hue, Kristine er ei hore og du er the man. Ignorer dem, frys dem ut. Tenk at de er luft. Om du står så mye som en halv meter ved siden av Kristine, så prøv å ikke utveksle blikkontakt med hun. Og angående han "kompisen" din håper jeg du aldri snakker til igjen, forbanna sviker. Det er et ordtak som går igjen og igjen, men som er sant: "Alt som ikke dreper, gjør deg sterkere" Endret 12. desember 2008 av leech Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Selv går jeg i 9. klasse og har selv en sånn type som gjør alt jentene spørr han om. Han tror helt sikkert jentene liker han for det, men de bare ler. Ellers slenger jeg meg på de over her. Rett opp ryggen, opp med blikket, frem med brystkassen og gå rundt med et smil om munnen selv om du ikke er med noen. Fordi du VET du ser bra ut! gå gjertne til en frisør osv også hvis det er det som skal til. Personlig klipper jeg meg hos min mor EDIT: Legger til dette med careface. Tuller noen med deg så le med, vis at du ikke bryr deg. Ikke vær redd for å bryte litt regler på skolen og sånt fordi da får du kjeft av læreren. Du må 'like å være litt badboy i blant' x) EDIT2: Ikke det at jeg oppfører til å bevisst bryte alle mulige regler og få nedsatt oppførsel osv, men ta litt sjanger osv. Ên oppførsel gjør ingenting Endret 14. desember 2008 av Larshl Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Den er din egen feil at du dreit deg ut med Kristine. Hun er et levende vesen som du ikke har noe krav på, og du kan ikke nekte Nicolai og Kristine, med egne tanker og følelser, å gjøre som de vil. Gå videre i livet og lær av feilene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå