Gjest Guest_m_* Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei, ta deg litt tid til å lese min historie. Takk. Jeg er en gutt på 15 år, og går nå i tiende. I niende klasse så begynte det en ny jente i vår klasse, la oss kalle ho for Kristine. Ho var utrolig vakker. Kjærlighet ved første blikk. Og jeg merket at de andre guttene, som meg, siklet etter henne. Jeg med min dårlige selvtillit tenkte at jeg ikke hadde sjangs i havet på den jenta der, det var jo mange andre gutter som var kjekkere og hadde mer draget på jenter enn det jeg hadde. Jeg hadde kun en venn da. Nicolai, en veldig god venn fra barndommen, han var den eneste som aksepterte meg. Ihvertfall den første dagen på skolen i niende klasse så besteme lærerene hvor vi skulle sitte. To og to. Og jeg fikk plassen ved siden av Kristine. I begynnelsen så var jeg så forelska at det gikk utover undervisningen, jeg klarte rett og slett ikke å la være å tenke på henne, eller bare stirre på henne i timen, så forelska var jeg. Og etterhvert begynte vi å prate med hverandre, og det ble mer og mer hyggeligere og flørtende samtaler. Jeg tenkte selvfølgelig "Nå har jeg fått napp, etter 14 år uten kjæreste eller noe som helst som kalles for flørting med jenter" Så kommer det med utnyttinga, det startet smått med at ho spurte pent om jeg kunne ta opp blyanten som falt på gulvet, om jeg kunne kaste epleskallet i søppelkassa osv. Og selvsagt gjorde jeg det, hva gjør man ikke når den man er villt forelska i ber deg om noe? Jo man gjør det, nesten automatisk! Jo mer jeg gjorde for ho, jo mer trodde jeg at ho ville like meg. Det blei mer og mer flørting, noe som førte til x antall annmerkninger, og jeg var utrolig nære med å få nedsatt til Nokså God i oppførsel. På grunn av det. Til jul kjøpte jeg en dyr parfyme til ho (500,- ca) og skrev et langt kjærlighetsbrev til Kristine. Men når vi møttes igjen på skolen så var alt som om vi ikke kjente hverandre mere, ho takket ikke for gaven, ho nevnte den ikke engang. Det virket det som ho så på meg som en butler. Ho var jo vant til å få det som ho ville. Når jeg hadde penger for eksempel, ba ho meg om å kjøpe godteri til ho, og når ho fikk det "Tuuusentusen tusen takk åååh du er så snill" Og neste dag ba ho om mere. Jeg tømte nesten hele lommeboka mi på hun, jeg bare gjorde det, jeg var så forelska at jeg gjorde hva som helst for å få ho, ho kunne sikkert fått meg til å rane en bank, så forelska var jeg. Og for å nevne noe, ho har aldri gitt meg en eneste ting, mens jeg har gitt henne ting til sikkert over 1000,-. Sjokkerende? Jeg bestemte meg for å slutte å gi ho ting, og ville heller bli litt mer flørten og erten enn å behandle henne som en dronning. Og dette merket ho, og spurte hvorfor jeg ikke gir henne ting og spanderer på henne. "Det er det bestevenner gjør" sa ho. Jeg sa til ho at jeg har brukt opp hele lommeboka mi på ho, og at ho aldri hadde gitt meg noe. Da jeg sa det ble ho helt stum, og våget ikke å si noe, ho ignorerte meg bare. Og ikke bare denne dagen der, alle de andre dagene og som jeg satt ved siden av ho. Vanligvis ville vi flørtet og klemt hverandre, det var det som var det positive, det var bare det jeg savnet. Ho viste avsky når jeg forsøkte å kile ho, sparke ho litt forsiktig og ting som vi pleide å gjøre. Noen uker etterpå var jeg på byen sammen med vennen min. Barndomsvennen min. Vi gikk forbi Kristine og et par andre, de sto i ring og fniset og kisket som jenter gjør. Jeg hørte vennen min sitt navn kom fram, og Kristine gav tegn til Nicolai at han skulle komme. Jeg fulgte etter Nico, men ble bedt om å pelle meg vekk. Jeg brydde meg ikke akkurat om hva de bablet om, helt til Kristine tok med Nico bak et hjørne. Jeg kjente det boblet i hodet på meg, selv om ho hadde utnyttet meg noe kolosalt så ble jeg utrolig sjalu og forbanna. Jeg klarte å snike meg for å se hva de dreiv med, joda de sto å kyssa hverandre! Min beste venn hadde sviktet meg, han visste at jeg likte ho, og han hadde sagt ja til at han skulle holde seg unna. Takk skal du ha! Forresten dette er 8 måneder siden det skjedde og de er fortsatt sammen. Og vet du hva? Ho har ikke utnyttet han i det hele datt, iallfall ikke så mye som med meg. De bare sitter der som det perfekte par og kysser midt i den kjedelige mattetimen. Selv nå, etter 8 måneder er jeg helt knust og ødelagt inni meg selv. Jeg føler meg absolutt som en taper, jeg er også helt dødelig rasende på Kristine, har heldigvis bekvitt kjærlighetssorgen, det er det eneste som er bra...Vennen min har forresten også sluttet å være med meg, han er for opptatt med Kristine til å være med meg, har faktisk ikke vært med han siden de blei sammen, det er jeg som har ringt til han og spurt om han vil finne på noe. Han sier alltid nei. Er det noe jeg faktisk kan gjøre? En slags hevn? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Lær av dine feil. Hev deg over det og gå videre i livet! Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har du tilgitt han eller har du ikke? Jeg ville latt dem være i fred, og fått det hele litt på avstand. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Bruk energi på skolen i stedet for denne jenta Jeg klarte å komme meg opp i slike "venneløse" tilstander både på barneskolen og ungdomsskolen uten at jeg helt vet hvorfor. Det jeg gjorde var å prøve å nullstille meg til VGS, prøve å være mer utadvendt og rett og slett utvide horisonten litt! Jeg er kjent med hvordan du har det nå, litt trist og du ser kanskje ikke noen faktisk mulighet ut av det du har kommet deg opp i (nesten litt Kafkask ) men det gjelder å fokusere på de rette tingene i livet! Jobb litt med lekser o.l. så kan du velge og vrake hvilken skole og hvilken linje du vil inn på, så tar du alt derfra. Det dumme med å bli utstøtt i 10. klasse er jo at alle vet hvordan du har vært, og da er det ofte veldig vanskelig å endre seg som person. Når du begynner på videregående møter du kanskje bare nye mennesker. Nye mennesker betyr nye muligheter for å skaffe seg både venner og sosialt nettverk, og kanskje en kjæreste som faktisk har gjensidige følelser på toppen av det hele! Men per nu, drit i "Kristine", bruk tid og krefter på det som er verdt å bruke tid og krefter på! Ikke regisser en smart hevnplan - det er nesten alltid lurest å bare la sånne ting ligge, så slipper du eventuelle uante konsekvenser av noe du kanskje ikke burde ha gjort. Lykke til videre, du virker som en kjekk kar Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Lær av dine feil. Hev deg over det og gå videre i livet! Stemmer Nå gir du faen i den dama der og ikke ofre en eneste tanke om henne. Litt av en bestekomis du har må jeg si. Men nå er jo dette ungdomsskolen. Tror du de er sammen om 10 år? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Kjip situasjon du havnet i der, og ikke godt og vite hva man skal gjøre heller. Men tror ikke de to er verdt og kaste bort tida lengre.. Det finnes folk som er mestere i og utnytte folk, av begge kjønn. Jeg har dessverre latt meg bli utnytta en del selv også, så veit hva du snakker om. Først så er det tusen takk og alt det der, men seinere blir det nesten en selvfølge at du gir henne ting osv. Dette skjedde da i et forhold. Er i dag ikke sammen med hun og jeg angrer ikke et sekund på at jeg gjorde det slutt, jeg har det mye bedre nå Dette er situasjoner og personer du dessverre møter på av og til i livet, beste er og ikke la det gå for langt innpå deg, heve deg over det og heller bruke tid og energi på noe annet positivt Forøvrig synes jeg du skal ha kreditt for et ryddig innlegg! Endret 10. desember 2008 av Ascubal Lenke til kommentar
sceptisk Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Lær av dine feil. Hev deg over det og gå videre i livet! Enig, du må bare heve deg over detta, og ta litt avstand fra de få noen nye venner som respekterer deg Love make's you blind u know Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Klassiker! Å stå på pinne for jenter gjør deg IKKE attraktiv, når har du iallefall lært det THE HARDWAY. - Broes before hoes. - Hevn mot Kristine: Fei over moren hennes Kameraten din: Fei over moren hans også - hehe Endret 10. desember 2008 av Cape Lenke til kommentar
isprins Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Klassiker! Å stå på pinne for jenter gjør deg IKKE attraktiv, når har du iallefall lært det THE HARDWAY. - Broes before hoes. - Hevn mot Kristine: Fei over moren hennes Kameraten din: Fei over moren hans også - hehe Kjeft hu ut.. Sånne kvinnfolk fortjener å få høre det. høres ut som ei utnyttende lita f**. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Beste er å ignorere kvinnfolket og ikke gi henne oppmerksomheten hun vil ha. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ikke så mye du kan gjøre, etter min mening. Kristine er ikke lenger dama di, hun har nok gjort verre ting enn det du har sett de gjøre. Kameraten din er ikke lenger kameraten din. IKKE ta han tilbake når Kristine er ferdig med han. Det får bli din hevn. La han få vite hvor god venn du var, og hva han har gjort avkall på. Dere var enige om han ikke skulle ta Kristine fra deg - det gjorde han. Få deg nye venner. Se gjerne til paralellklassen din, om mulig. *sukk* Bare vent til du blir dobbelt så gammel... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vel, hva har du fått ut av å gi hun oppmerksomhet? Ikke en dritt, gi faen i hun, aksepter dette som en av livets lekser og forstå at alle jenter er sånn så det er bare å bli vant til det og heller spille bedre forberedt neste gang, for noe burde du har lært av denne episoden. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Sånn det er å være "nice boy" . Det funker rett og slett ikke, og hun "Kristine" så ut til å virkelig vite hvordan hun skulle utnytte seg av det.. Men leit det med barndomsvennen din, det vil jeg tro gjorde det minst like ille for deg som det med Kristine. Du har sikkert ikke hatt det helt bra de siste månedene. Men, du kan jo prøve å se litt positivt på det. Du har jo blandt annet lært at å være "nice boy" funker ikke. Bedre å rett og slett behandle hu som at hun ikke er verdt noe mer oppmerksomhet enn hun gir deg, være litt "bad boy" når hun vil at du skal gjøre disse småtingene som hinter til at: "Det klarer du fint sjæl". Om kanskje på en litt mer humoristisk og ydmykende måte for hun. I tillegg til at det gir en tydelig melding om at du ikke lar deg utnytte, så er det faktisk også muligheter for at hun blir mer tiltrukket av deg av den grunn. Iom at du er mer "uoppnåelig". De færreste jenter vil ha en "tøffel" som gjør det han blir bedt om og ikke gjør annet enn å se opp til hun, det syns hun bare er morsomt en stund og når hun blir lei, ditsjer hun deg som venn før dere engang har startet et forhold. Bare husk til en annen gang at jo mer du gjør for dem, og jo mer du gir dem, jo mindre sjanse er det for at hun vil like deg. Virker det ulogisk? Såklart, man bør være grei generellt, men man bør tydelig vise hvor lista ligger hen og at du forventer noe fra henne og. Du bør heller ikke være desperat, vær "uoppnåelig" og ikke den som hun er med når hun ikke har noe bedre å finne på. Vær litt opptatt til tider og ha andre ting å drive med, da er det hun som må kjempe litt for å få din oppmerksomhet, det er positivt. Men se frem til å begynne på VGS. Pass på å vær sosial og prøv å ha en god tone med de fleste i klassen og prøv å få til noen ting på fritiden etterhvert når dere blir bedre kjent med de du føler du passer best å henge med . Du kan liksom begynne med blanke ark da, og da vil du føle at skolen faktisk er viktig for deg og du kommer ikke til å grue deg til å gå på skolen. Det er mye værre å sosialisere seg når du er ferdig med skolen og sitter på en jobb med andre som er mye eldre enn deg, mens alle gamle skolekameratene har dekket sine sosiale behov og husker deg som den "usosiale" du var når du gikk i klassen dems. Ta tak i det fra du begynner på VGS, det er bare å hoppe i det. Lykke til! Endret 11. desember 2008 av ChrML Lenke til kommentar
somebody Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 En hevn vil nok ikke gjøre noe bedre, tvert om! Det lureste du kan gjøre er nok som de andre har sagt, lær av dine feil og gjør noe med feilene. Ett typisk eksempel finner vi hos meg, men litt utenom det som skjedde med deg. Jeg holdt på med samme dame i 4 måneder, det gikk skeis fordi jeg var så sinnsykt treg på avtrekkeren og det skjedde aldri noe. Jeg tenkte grundig over feilene og hva som skjedde. Mannet meg opp og skjerpet meg, tenkte over feilene - og 3 uker etterpå ble jeg sammen med den nydeligste jenta. Alt du trenger å gjøre er å lære av egne feil. Det funket for meg, satser på at det funker for deg. Kjipt å høre at du mistet 1000,- på å leke rik og gi henne det hun ville ha. Og det med at du ikke har venner, er jo ikke vanskelig å få gjort noe med. Bli sosial, stikk ut på fester, møt mennesker og prøv å la dette utvikle seg til vennskap. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg synes du bør glemme Kristine for en stund. Jeg skjønner ikke egentlig hvorfor du fortsatt vil ha henne etter det hun har gjort. synd at dette skjer i ungdomskolen. Hadde det vært i barneskolen kunne det hjulpet å vente til det går åver. For det gjør det. Det finnes vel andre jenter i klassen din? For jeg skjønner at du er hypp på dame. Men for all del ikke ta Kristine. Ignorer hun og Niko. De er begge upålitlig. Samtidig skjønner jeg at det er surt å miste sin beste venn. Kan du ikke prøve å komme i bedre kontakt med Nikolas først? Lenke til kommentar
pekaman77 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Du trenger ikke arbeide for hevn. Fokuset skal nå være på at du er sjefen og de er tapere. Hev deg over det noe så grasalt. Lær deg å sette prist på deg selv å ha det moro. Kan godt hende kristine ikke likte at du ikke ville være tjener lenger å planla et lite ondskapsfult motak... Jeg vet ikke, men det som er viktig er at når man møter på idioter så må man vise at man er sterkere. Og det gjør man så enkelt ved å bare ha det gøy og drite i dem. Det fins her på forumet en tråd om PUA's (pickupartists) jeg anbefaler å lese litt om det de forteller når det kommer til jenter. Da vil du lære mye om hvordan du skal forholde deg. Du har tatt på deg en klassisk offerrolle som den oversnille gutten som bare blir utnyttet. Det blir det samme om igjenn hvis du ikke repsekterer deg selv og krever ting tilbake. Men som sagt les. Gjerne "the game" eller noe fra david de angelo eller hva han nå en heter, men husk i det sosiale rom handler det om balanse og tolkning av andre, ikke vær dritsekk ikke vær tøfffelhelt (over snill), og se hva andre interesser seg for og setter pris på osv. se også på kroppspråk. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Dette er en kjent setting som mange går igjennom desverre. Spesielt på ungdomsskolen da jenter oppdager at de kan bruke puppene sine til å få som de vil. Det du skal være glad for, er at du lærte deg denne leksen i 15-årsalderen. Og ikke i 24-25-årsalderen som "del kule gutta på skolen" kommer til å få smellen i. Den store feilen veldig mange gjør, er å være the nice guy. Det er noe programmert i hjernen vår som tilsier at hvis vi er kjempesnille, kjøper gaver og setter jenter på høye pidestaller, kommer jentene til å like oss bedre. For jenter liker å føle seg som prinsesser ikke sant? FEIL! Det strider i mot all logikk som vi har hardkoda inn i hjernen vår. Men ikke misforstå.. Du skal ikke være en bad-boy. Men du skal være en snill gutt, men på dine egne premisser. Spør en jente om du kan kaste noe for henne, svar "ja, men bare hvis jeg får en klem." Hvis hun sier nei, sier du også nei. På den måten setter du en ramme på det hele som sier at du er en grei kar, men at du ikke godtar å bli herset med. Jeg var igjennom det samme på ungdomsskolen, og var også the nice guy. Men hvis du tenker over det, og ser litt rundt deg. Hvor mange av damene på skolen din som har type, er sammen med en snill gutt som gjør alt for henne, og kjøper alt mulig til henne? Det du nå har opplevd er en kjempebra opplevelse og du kan være kjempeglad for at du har opplevd den, og at det var med ei jente som ikke er verdt å ta vare på. Du har garantert blitt sterker av det, og om noen år når du ser tilbake på det så kommer du til å smile og tenke på hva du fikk muligheten til å lære om deg selv. Så.. Til emnet om hevn.. Beste hevn som finns der ute er: *trommevirvel* ignoranse og overlegenhet Og det beste er at du trenger ikke å gjøre stort for å få det til. Det du nå skal gjøre fremover er å bygge selvtillit og selvfølelse. Snu alle negative tanker til gode, og ha det morro og vær konfortabel med deg selv. Det er noen enkle steg du kan ta for å få til dette rimelig kjapt, og se resultatene av det. Steg 1. Endre din indre dialog. Alle her i verden snakker til seg selv inne i hodet sitt. Ikke mange tenker noe spesielt over det, men de fleste snakker negativt til seg selv. Bli oppmerksom på denne indre samtalen, og snu ALT negativt til noe positivt. Det SISTE du skal gjøre, er å snakke negativt til deg selv. F.eks. hvis du får et avslag av ei jente, og begynner å tenke "hun liker meg ikke, jeg er ikke verdig til å få en sånn jente", så må du snu dette til "jaja, det er hennes tap at hun ikke blir kjent med en så rå fyr som meg" Indre dialog er VELDIG viktig på veien til god selvfølelse og selvtillit. Steg 2. Utseende. Se bra ut! Gå til frisøren, sett deg ned i stolen og når hun spør om hvordan du vil ha det, svar: "Gjør akkurat det du vil. Få meg til å se bra ut!" Som regel veit frisøren mer om hva som kler deg, enn det du selv gjør. Er tross alt frisøren som har utdanna seg på hår og hva som passer til de forskjellige ansiktsformene. Gå så inn i favoritt klesbutikken din, gå opp til kassa og spør ekspeditøren "hei, kan du hjelpe meg å finne klær som passer til meg?" Prøv masse forskjellige klær, og ikke gi deg før du har et antrekk som passer så bra at du kan se deg selv i speilet og smile av hvor bra du ser ut. Ikke vær redd for at ekspeditøren syns du er masete eller kresen. Hun/han vil faktisk sette pris på at de kan hjelpe deg, og at du er den som gir litt variasjon i hverdagen dems i forhold til "nei takk, jeg bare titter"-menneskene som strømmer inn og ut av butikkene dems. Steg 3. Holdning. Bygg opp en fysisk holdning som oooooser av selvtillit. Rett deg opp i ryggen, opp med hodet, og skuldrene bakover (ikke overdriv ) så brystkassa kommer frem. Når du går, _aldri_ se ned i bakken med mindre du prøver å unngå å tråkke i noe. Se fremover, oppnå øyekontakt med de du passerer og smil. En riktig holdning vil gjøre underverker for selvfølelsen din. Den fysiske holdningen som er beskrevet over vil automatisk få deg til å føle deg høyere, kraftigere og mer balansert. Noe som går rett inn på psyken og skaper god selvfølelse. -- Når dette er gjort, hvordan skal du så sette dette i live? Vel.. Det er det som er det fantastiske. Du skal ikke gjøre en verdens ting Du skal komme på skolen og vite at du ser bra ut. Du skal smile og være i godt humør og spre godt humør til de rundt deg. Når du møter Kristine og Nicolai, så skal du bare ignorere de og vise at du er så mye bedre enn det de er. Gi de et smil når du passerer, som om du veit noe de ikke veit. Noe du faktisk gjør. Du ER bedre enn alle andre (bortsett fra meg selvfølgelig ) og du skal vise verden og alle menneskene rundt deg at de virkelig går glipp av noe hvis de ikke kjenner akkurat deg. Nå tror jeg at jeg skal avslutte før jeg fyller hele siden her og du ikke gidder å lese igjennom det. Men hvis du lurer på noe spesifikt, eller trenger flere tips, så send meg en PM eller noe. Kjenner meg overaskende godt igjen i den situasjonen du er i, så har flere ting på lager siden jeg har vært igjennom akkurat den samme prosessen selv. Avslutter med et sitat fra David DeAngelo som jeg har lært ufattelig mye av. og som jeg lever etter: Ikke bare vær deg selv, men vær den beste deg selv og aldri unskyld deg for det! Endret 11. desember 2008 av Smurstafa Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 denne er så klassisk as, jenter som vet de er pene osv vil hele livet utnytte det. drit i hu, gå videre, ungdomsskolen skal være gøy, er siste årene før det blir alvor. husker de tidene ja, pranks hver dag. ps, se south park episoden "bebe's boobs destroy society" og "the list" for trøst. alle går i denne fella en eller annen gang. man vokser av sine feil. Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_* Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hei! Utrolig leit å lese historien din, er sykt kjipt når sånne ting skjer. Som de fleste andre har sagt ville jeg bare ha droppet både Kristine og kompisen ut av livet mitt og jeg var deg. Du fortjener MYE bedre. Jeg hadde en del problemer i 10.klasse jeg også, mest fordi jeg holdt meg til EN gjeng, og ikke orket utvide kontaktnettet mitt særlig. Når det da oppsto en stor krangel i denne gjengen, mellom meg og en annen jente, og hun jenta manipulerte flertallet av de andre, så skjærte det seg for min del. MEN, i stedet for å deppe over dette, så kom jeg meg videre. Fokuserte på skole og fritidsaktiviteter, og gjennom fritidsaktivitetene fikk jeg meg nye venner på andre skoler. I tillegg gikk jeg ut med sykt gode karakterer, og kom meg inn på akkurat den skolen jeg ville. På ungdomsskolen følte jeg meg alltid overskygget av de andre jentene i gjengen når det kom til gutter osv. Hadde egentlig ikke særlig med selvtillit. Alt ble innmari mye bedre på videregående, det skal jeg love deg. Når jeg ser tilbake på det hele, så var det best at det som skjedde faktisk skjedde. Jeg er den som har kommet meg best ut av det hele, av alle i gjengen fra 10.klasse. Hun ene venninnen min som jeg ble kjent med gjennom en av fritidsaktivitetene er nå blitt bestevenninnen min, og vi går på samme skole. I tillegg fikk jeg masse nye venner når jeg begynte på videregående, som er ordentlig gode venner. Jeg er på flere fester, og er med flere gutter jeg nå, enn de jentene i gjengen fra 10.klasse. "Moralen" er bare at du må tenke positivt. Ungdomsskolen er drama, men det blir bedre på vgs. Hvis du har dårlig selvtillit, så foreslår jeg en liten "makeover". Begynn å tren litt kanskje, kjøp deg litt nye klær, fiks håret ditt, og så er du som en helt ny fyr. Og har man god selvtillit, så er det også lettere å tiltrekke seg folk, både gutter og jenter. Det har jeg merket veldig godt selv. Og det med jenter som manipulerer og utnytter sånn der.. de skal du bare holde deg unna. Det finnes kjempemange andre jenter som ikke er sånn i hele tatt! Håper det ordner seg. Husk bare at det kun er 6 måneder igjen av ungdomsskolen. De går fortere enn du tror nå Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vanligvis er jeg ikke for hevn og ville nok heller sagt at du burde bare heve deg over dette, hu Kristine virker som ei drittkjerring uansett. Men i denne situasjonen sier jeg thumbs up for denne: Hevn mot Kristine: Fei over moren hennesKameraten din: Fei over moren hans også - hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå