Gå til innhold

Mp3 spiller som erstatter Creative Zen Touch

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg med tips på hvilken Mp3 spiller jeg kjøper i julegave til ung voksen jente? Har Creative Zen Touch som nå har gjort nytten sin, utslitt og ødelagt,- hva kjøper jeg så? Pris 2000-2500, må ha radio og gjerne mye minne. Ikke Apple.

Endret av trulta
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legger du på 500 kr.

Har du kjøpt en iphon med alle de funksjonene du leter etter i en MP3 spiller.

men et lite minus er at det ofte er service problemer anngående konfigurering og SW oppdatering :) med appel produkter!

Endret av Carloz89
Lenke til kommentar

Det er et veldig godt valg, men du kan vel spare 500 kr ved å kjøpe 8 gb versjonen. Man får minnekort på 16 gb til 300 kr nå om dagen så det er vel ikke noe problem med kapasitet.

D2'en har forøvrig veldig god lyd, veldig god batteritid (nesten dobbelt så mye som de fleste konkurentene), bred støtte for forskjellige formater og mer.

Har en selv og er veldig godt fornøyd.

Lenke til kommentar
Kan noen hjelpe meg med tips på hvilken Mp3 spiller jeg kjøper i julegave til ung voksen jente? Har Creative Zen Touch som nå har gjort nytten sin, utslitt og ødelagt,- hva kjøper jeg så? Pris 2000-2500, må ha radio og gjerne mye minne. Ikke Apple.

Grunnen til at jeg ikke er stort fan v appel produkter er forde det er tilknyttet Itunes.

Liker og bare dra over musikken jeg vil ha direkte uten og måtte være tilknyttet i tuner.

- Itunes støtter heller ikke mer enn en enhet samtidig NB. kan gå men egentlig ikke..

Det vil si at om du er Hoss en bekjent vil du sansynlig vis ikke få muligheten til og legge over sangene som han, hun har på datamaskinen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...