_Suzuki_ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) har nå skaffa meg Xbox360, og har lest noen guider om at det skal gå an og koble nettverkskabel fra Xboxen inn pcen og gjøre sånn at Xboxen deler nett med pcen.. men har ikke klart og få det til fordi de fleste guidene er beregna for Xp og jeg kjører Windows Vista:P noen som vet om en side der hvor det står enkelt og greit åssen man gjør dette? vill ikke strekke nettverks kabel fra rommet og opp til routeren siden det blir veldig tungvint. og har ikke tenkt og kjøpe den trådløse nettverks adapteren til Xbox med det første:P med mindre jeg ikke får fiksa sånn at den deler nett med pcen:) vet ikke dette er det rette stede for dette innlegget men jeg prøver:).. Endret 10. desember 2008 av _Suzuki_ Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) lag en nettverksbro, legg til begge nettverkskorta dine der. Endret 10. desember 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
_Suzuki_ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) lag en nettverksbro, legg til begge nettverkskorta dine der. Lokal tilkobling kort: Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC trådløs: Compact Wireless-G USB Adapter ja men hvordan får jeg laget en nettverks bro ? Endret 10. desember 2008 av _Suzuki_ Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 lag en nettverksbro, legg til begge nettverkskorta dine der. Lokal tilkobling kort: Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC trådløs: Compact Wireless-G USB Adapter ja men hvordan får jeg laget en nettverks bro ? du merkerer begge to så høyre klikk opprett bro mellom tilkoblinger eller noe sånn. jeg gjør det sånn btw funker fett Lenke til kommentar
_Suzuki_ Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 lag en nettverksbro, legg til begge nettverkskorta dine der. Lokal tilkobling kort: Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC trådløs: Compact Wireless-G USB Adapter ja men hvordan får jeg laget en nettverks bro ? du merkerer begge to så høyre klikk opprett bro mellom tilkoblinger eller noe sånn. jeg gjør det sånn btw funker fett har prøvd og gjøre det men kommer bare opp: du må velge minst to nettverk eller høyhastihet internett tilkoblinger.. hvis det er meninga at Xboxen skal komme opp der så gjør den i hvertfall ikke det:S Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 umm, siden du ikke har 2 vanlige nettverkskort skal du da gjøre det andre alternativet. siden du da har din pc tilkoblet med det trådløse nettverket, så må du da DELE det med den lokale tilkoblinga. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) jeg lagde en film om hvordan jeg gjør det.filmen jeg legger også med link til filmen min på youtubeyoutube filmen Endret 11. desember 2008 av Markelure Lenke til kommentar
_Suzuki_ Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) fikk det til nå satt bare på at xboxen skulle mota ip selv og samme med pcen også prøvde jeg med brannmur av og det funka fett;) Slette topic? Endret 11. desember 2008 av _Suzuki_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå