Wiciwato Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har vondt i ryggen! Har hatt det i ca. en uke nå. Aner ikke hva det kommer av, har ikke løftet noe feil tipper jeg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dette er et spørsmål man bør ta opp i egen tråd, det er splittet ut fra deppetråden, som omhandler en del andre ting enn det det her var konkret. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg har vondt i ryggen! Har hatt det i ca. en uke nå. Aner ikke hva det kommer av, har ikke løftet noe feil tipper jeg. Da må du presentere deg litt bedre, vi kan ikke gjette det heller.. Alder, Kjønn, yrke/skolegang, aktiviteter. Hvor er "ligger" smerten(e)? Hva slags smerter er det? stikkende osv.. Hvor lenge har du hatt det? Når startet det? Hva gjorde du før? evt andre opplysninger, tidl. operasjoner. Famile sykehistorier. Good luck! Vaio Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Hehe, var egentlig ikke meningen å lage ny tråd (moderator ). Men uansett, har vondt litt under skulderbladene, i midten. Det gjør ikke sånn fryktelig vondt, men det plager meg. Det er som at du har sittet huket over en ting litt for lenge og det begynner å verke i ryggen. Har hatt det i ca. en uke tipper jeg. Tror det bare kom sånn plutselig. Har ikke hatt noen tidligere operasjoner eller smerte i ryggen. Spiller innebandy (veldig krokrygget spill, men tror ikke det skal ha noe å si med smertene), og er stort sett aktiv. Er 15 år, så syns det blir litt for tidlig til å begynne å ha vondt i ryggen . Edit: Jeg tror det pleier å komme når jeg sitter i ro eller står oppreist. Vanskelig å si... Endret 11. desember 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Helt sikkert muskulært. Hvile hjelper selvfølgelig. Dersom du ikke har noen allergier mot legemidler kan du prøve å kjøpe Voltarol på apoteket. Det er reseptfritt. Les pakkingsvedlegget, men du kan også kjøre din egen dosering slik en lege ville ha ordinert; 50 mg (4 tbl) som startdose, deretter 25-50 mg hver 8.e time i 7 dager. Merker du ikke noe bedring etter 1 dag kan du slutte med Voltarol å gå til legen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Ok. Takk for tipset! Kjenner det enda, her jeg sitter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå