Erik_shs Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei. Jeg fant en annonse på finn.no. Annonsen har ikke mobil nummer, så jeg send han en e-post og spurte hva slags iphone det er. Fikk det som svar: Viser til din interesse for Iphone 3g som vi selger. Vi an levere IPhone 3G 16gigabyte i hvit og sort (tidligere hadde vi kun sort tilgjengelig), ved bestilling er det viktig at du oppgir hvilken farge du ønsker. Telefonen er ikke låst til noen operatør,mms og det er norsk meny system osv. IPhonen er såklart en original Iphone 3G fra Apple, og det er ingen forskjell fra denne og hva som selges i norske butikker. Vi har nå en førjuls kampanje på telefonen og selger nå Iphone 3G for 3999,- NOK inkl. frakt, i en begrenset periode og så langt beholdningen rekker. MERK; Det er kun lov til å kjøpe 1 Iphone til kampanje pris per kunde, dette for at vi ønsker at flest mulig kunder skal få muliget til å benytte seg av vårt tilbud. Alle kjøp hos oss foregår igjennom "sikker betaling". Enten via PayPal(verdens ledende betalings formidler på nett), eller via nettbank betaling. Se mer på Skal jeg kjøpe en fra dem elr. Jeg betaler jo via paypal, så kan kreve pengene tilbake om iphonen er fake eller ikke som beskrevet. Skal jeg kjøpe? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Når det kommer til kjøp av dyre elektroniske enheter så er det lurt å kjøpe via en venn i et annet land. Gjorde det selv med 1.Gen. Det dumme er at du mister garantien på din tlf. Når vi i norge har 5 år med reklamasjonsrett mener jeg at det er unødvendig å kjøpe fra et annet land. Det tar uansett 5 min å åpne den. Lenke til kommentar
Erik_shs Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Ja ja. Men finner jo ikke en apple iphoen 3G 16G til 4000 her i norge. De sier at leveringstid er påregnet til 10dager, det er ingen fare for noe toll påslag eller liknende. + at jeg får fri frakt. Er dem til å stole på tror dere? Lenke til kommentar
Erik_shs Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg betaler jo via paypal da. Er det ikke sikkert, selv om de har tenkt å svindle meg? Paypal er jo sikkert. Kan jo sende varen tilbake og få tilbake pengene om den er fake elrns. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Det handler ikke om hva som er lurt eller ikke, men en del kunder av Paypal har opplevd å ikke få tilbake pengene sine i svindelsaker. Om varen blir skadet så vil du heller ikke ha rett på mer enn 200 kroner i erstatning hvis leverandøren din sender den som gave til 200 kroner. Selv hadde jeg bitt i det sure eplet og kjøpt i Norge. http://paypalsucks.com/ Endret 10. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Erik_shs Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Ah ok. takk for info. Nå sier han at han skal sende den fra norge for å slippe toll. Han har gitt meg norsk telefon nr og navn, og svarte på sms. Men tror jeg står over kjøpet jeg. Takk for hjelpa.=) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvis han ikke sa det med en gang så ville jeg blitt skeptisk. Siden du står over kan du klikke på knappen i høyre hjørne ved førsteposten som heter løst for at ingen andre skal tro at du ennå trenger hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå