Bjarnemann Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 At n82 ikke har god lyd er bare bs, lyden er god den og det er det det alle tester jeg har lest konkluderer med også.. Ville anbefalt n82, n85 eller n79 til deg jeg. Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 klar stereo Den må du nesten forklare litt nærmere. Walkman telefonen W902 har bra kamera: 5 megapiksel kamera med autofokus ^^, Tror ikke det er så vanlig med manuell fokus på mobilkamera, nei. :!: LOL delte meninger rundt dette. Som tidligere er dette kun en liten detalj på hva folk kan være på jakt etter.. - Om du ikke ser behovet for bra kamera på mobilen er det din sak, men inlegget skall kun inneholde tips. NB. Hold deg til temaet slik at vi ikke sporer helt av som en gang tidligere da du måtte ordne mod. for og fjerne en rekke av innleggene. Behøver jeg si mer? NEI.. Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Leste testen av w902 for par dager siden, og ble da litt skeptisk pga den fikk dårlig kritikk på kamera, samt manglet wifi (mulig ikke wifi blir så viktig for meg men...). Nokia n85 hadde jeg slått fra meg pga skranglete skyvemekanisme.. Men da w902 kom på tilbud til kr.799,- (med champion 149 abonnement) i går på Expert, dro jeg for å kjøpe. Syntes da den så litt spinkel ut når jeg fikk se den og holde den i hånda. Spurte om de hadde Nokia n82 og til hvilken pris. Det viste seg at jeg kunne få n82 black for kr.1.199,- med samme abonnement. Slo til på den og angrer ikke. Telefonen gir en god kvalitetsfølelse,har 3,5mm jack i toppen og skal være god både på musikk og foto. Ikke fått prøvd så mye enda men det ser ut til å være en veldig bra telefon. Takk for all hjelp her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå