Gå til innhold

Telefon med bra kamera og musikkspiller?

Anbefalte innlegg

Må ikke ha tusenvis av funksjoner, er mest opptatt av lyd og bilde. Men bør også være greit å laste inn sanger fra pc,lettvint i bruk. Pris ikke veldig viktig men er ikke ute etter det dyreste som er å få. Gjerne 3,5mm jack for eksterne hodetelefoner, men ikke et must om det gjør utvalget vanskeligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velger og annbefale:

nr.1

Sony Ericsson W902 Black med - Telenor

nr.2

Nokia 5320 Black/Red Netcom

nr.3

Nokia 7610 Supernova Blue Telenor

:cool:

Fakta om telefon nr.1 :)

Sony Ericsson W902.

Gir deg en fin og klar lyd, bra og klar bass, klar stereo og HPM-77 headsettet/ som er utrolig bra og gir enorm lyd til og være i fra en telefon. Tusenvis av sanger!!

Med 8GB minnekort gir det deg tusenvis av muligheter. Walkman telefonen W902 har bra kamera: 5 megapiksel kamera med autofokus ^^,

Lenke til kommentar

Takk for forslag Carloz89. W902 ser interessant ut, og jeg hadde i utgangspunktet fundert mellom den og Nokia n82 eller n85. Nå etter din anbefaling har jeg sett at prisforskjellen med abonnement er såpass stor at w902 blir en klar favoritt for meg.

Svedge:

Jeg er litt usikker på om linken din er for å hjelpe eller om det er et hint til at jeg ikke burde laget egen tråd og heller adoptert svarene derfra. Årsaken til at jeg startet egen tråd var at jeg ikke ville låse meg til SonyEricsson, samt at jeg helst ville hatt 3,5jack.

Nå ser det ut til at det blir en SE uansett, hvis ikke det kommer flere innspill eller momenter fra andre her?

Lenke til kommentar

Ja....helt elendig av SE. Begynner med at man må presse sjukt hardt på kontakten, ellers mister man lyden delvis på ene øret :roll: Men slik er det når et selskap ikke er dedikert mobilprodusent, og selger Sony musikkspillere. Penger vett :nei:

Skal ALDRI kjøpe Sony Ericsson mer, så lenge de ikke går over til 3.5mm kontakter. Kommer vel til å skje fint lite før folk boikotter SE.

Endret av _Adler_
Lenke til kommentar
Ja....helt elendig av SE. Begynner med at man må presse sjukt hardt på kontakten, ellers mister man lyden delvis på ene øret :roll: Men slik er det når et selskap ikke er dedikert mobilprodusent, og selger Sony musikkspillere. Penger vett :nei:

Skal ALDRI kjøpe Sony Ericsson mer, så lenge de ikke går over til 3.5mm kontakter. Kommer vel til å skje fint lite før folk boikotter SE.

Dere omtaler med all respekt eldre modeller her, verden går fremover, og Walkman får 3.5 jack, ikke alle modeller, men enkelte, gjett hvem.

Pr idag er modeller som f.eks W902 betydelig bedre mht den pluggen dere omtaler, den sitter veldig mye bedre.

Så forsøk å oppdater kunnskapen deres noe før dere disser ting, jack er ikke nødvendigvis halleluja det heller, de har f.eks ikke innebygd mikrofon slik at når man får en samtale, kan man bare kakkle ivei, en dedikert jack plugget inn så går ikke dette.

Takk for oppmerksomheten!

Lenke til kommentar
Tror ikke det er så vanlig med manuell fokus på mobilkamera, nei. :!:

Mange telefoner, særlig i W-serien, har ikke fokuseringsmuligheter i det hele tatt, DERFOR oppgir man autofoks/ikke autofokus.

Til posten over: foreløpig er det kun en modell fra SE som har 3,5 mm, og den er nok for dyr for de fleste.

Etter hva jeg kjenner til har de ikke planlagt 3,5 mm på noen modeller heller. W705 var jo bare bullshit.

Lenke til kommentar

Til dere som disser SE her: Det hadde vært fint om dere kom med alternativer med tilsvarende egenskaper til noenlunde samme pris og gjerne begrunner i forhold til topic. Det er ikke veldig mye hjelp i svarene ellers.

Det blir å kjøpe telefon med abonnement forresten, hvis jeg ikke har sagt det før.

Lenke til kommentar
Til posten over: foreløpig er det kun en modell fra SE som har 3,5 mm, og den er nok for dyr for de fleste.

X1 har 3.5 jack ja, men det er ikke den modellen jeg sikter til...

Etter hva jeg kjenner til har de ikke planlagt 3,5 mm på noen modeller heller. W705 var jo bare bullshit

Så siden du ikke "kjenner" til at SEMC ikke har planlagt jack på enkelte modeller, så kommer det heller ikke...?

:whistle:

Jeg prøver igjen, på enkelte modeller, så kommer det, ok!

Men dette er ikke modeller som er på markedet pr idag.

W705 er vel ikke bs i seg selv, ryktene var rett og slett feil, den hadde ikke 3.5 jack.

:roll:

Til trådstarter, Det eneste reele alternativet til W902 i mine øyne, er pr idag Zn5.

Dette er modeller med bra kamera og bra lyd, og som ikke er altfor klumpete.(11-12mm tykke)

N82 har ikke spesielt god lyd, selvom kamera er glimrende.

Skal du ha Nokia med bra lyd, blir det N81 (elendig kamera) N85, evt N78.

Prøv alle sammen i butikken å se hvem som passer deg best.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Samsung i550 tror jeg er et veldig godt alternativ. Evt kan du få nokia 5310 veldig billig med telenorbinding før jul (1 kr med binding til f.eks. Super eller djuice control fra telenor.no, husk å bestille med MD-8-høtytalere til samme pris ;) ), forutsett at du klarer deg med 2 mpix kamera.

X1 har 3.5 jack ja, men det er ikke den modellen jeg sikter til...

Hvilken da?

Så siden du ikke "kjenner" til at SEMC ikke har planlagt jack på enkelte modeller, så kommer det heller ikke...?

:whistle:

Jeg prøver igjen, på enkelte modeller, så kommer det, ok!

Jeg er forhandler og prøver i stor grad å sette meg inn i hva som kommer, også fordi jeg selv ville ha en SE med 3,5 mm. Det er imidlertid begynt å bli noen uker siden jeg sjekket dette sist, men jeg har foreløpig ikke fått med meg at SE offisielt har annonsert flere modeller med 3,5 mm (unntatt J132, men den teller ikke) for salg i Norge.

Nå skal jeg ikke påstå at jeg får med meg alt som skal komme fra annonseringsdato, men jeg får med meg ganske mye. Tviler ikke på at det kommer, men jeg synes det er for ille at det ikke har kommet allerede for flere år siden.

W705 er vel ikke bs i seg selv, ryktene var rett og slett feil, den hadde ikke 3.5 jack.

:roll:

Du skjønner godt hva jeg mener...

Til trådstarter, Det eneste reele alternativet til W902 i mine øyne, er pr idag Zn5.

Dette er modeller med bra kamera og bra lyd, og som ikke er altfor klumpete.(11-12mm tykke)

N82 har ikke spesielt god lyd, selvom kamera er glimrende.

Skal du ha Nokia med bra lyd, blir det N81 (elendig kamera) N85, evt N78.

Prøv alle sammen i butikken å se hvem som passer deg best.

Lykke til!

Motorola er vanskelig å få tak i her til lands, eneste jeg finner den modellen hos er Pixmania, som i utgangspunktet er fransk og selger med fransk og engelsk operativsystem og fransk brukermanual. For all del, det er nok en bra og rimelig telefon.

Lenke til kommentar
Kanskje Samsung I8510 INNOV8 er noe for deg. Dette er en test så du kan se om den passer for deg.

Her har du også en Prisguide for mobilen også.

Han var ikke ute etter det dyreste som er å få. For menigmann er vel Innov8 mer eller mindre det dyreste som er å få.

At den er dyr kan jeg si meg enig i, men det er en veldig bra mobil, kanskje den beste som er ute nå. Han kan jo også kjøpe mobilen med abonnement, sparer noen kroner på det da.

Lenke til kommentar

Takk for alle svar. Nå er SE w902 gått opp igjen i pris (var til kampanje på kr.999,- og koster nå kr.2.495,- på Elkjøp), så blir til at jeg drøyer litt. Venter og ser i løpet av en måned iallfall om det kan komme en kampanje på n85, da det kanskje er den tlf jeg har mest lyst på for tiden og som ikke er helt ekstremt dyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...