Gernia Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Hei, sitter og ser meg om etter et nytt kabinett. Det jeg har en 90% plastikk og ser veeeldig stygt ut. Så lette litt rundt og fant Antec Performance One P180 , men i utgangspunktet så jeg etter et MAXI kabinett. Så spørsmålet er derfor om det er noen lignende kabinetter i MAXI? Det jeg likte med det var stilrenheten og at det var støydempet. Vil gjerne også kunne sette inn en Thermalright ULTRA120 Extreme så det må være ganske bredt også. ATX standard. ingen neonlys av noen slag. Takker for alle gode svar Gernia Edit: Vurderer sterkt og kjøpe Lian Li PC-A71... koster 2k men.. Har lest litt rundt og lest at hengslene er litt svake og slarkete, er dette sant? Er dette noe å ha med seg på lan, eller alt for svakt? Endret 10. desember 2008 av Gernia Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 For å starte denne tråden: http://www.coolermaster.com/products/produ...=17&id=5777 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå