Gå til innhold

skal ha bærbar pc, trenger råd

Anbefalte innlegg

Heisann. Tiden er snart inne for at jeg skal få ny data, og denne blir bærbar. Den skal brukes til skolearbeide, msn, internett, photoshop, litt spill. Standardgreier, med andre ord.

- Helst 2gb minne eller mer

- Så stor harddisk som mulig (250gb?)

- 15,4" skjerm med god oppløsning og fargenivå

- Lett/portabel

- Kvalitet

- Grei ytelse til spill (ikke heavy ting som Crysis osv, men lett spilling :p)

- Lite støy

- Bra batteri

Hva anbefaler dere? Prisklassen er som sagt fra 6500kr og oppover til.. tja, 10.000 er øverste grense. Burde vel få bra saker for denne prisen?

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke mye bedre.

største forskjellen på 6930 og 5930 er at 6930 har bluray. (5930 finnes med bluray, men da må ut med en høvding ekstra.. )

Siden du ikke skal spille noe særlig vlle jeg gått for en 6930G om jeg skulle velge mellom disse to modellene.

Men, jeg vil heller anbefale deg å kjøpe en Lenovo N500, den dekker alle dine krav, og du sparer 3000kr.

Lenke til kommentar

Greia er den at jeg får 6500kr dekket av foreldrene mine, også har jeg tenkt i å legge i litt selv så jeg får en enda bedre PC. Derfor så jeg på 6930, som sannsynligvis blir den jeg velger :)

Men jeg leste på dinside at prisen på bærbare kommer til å øke med 30% på nyåret; kommer denne modellen til å koste over 10.000? :mellow:

Lenke til kommentar

Hei,

nå har jeg slått fra meg 6930G. Den var rett og slett for stor/bred.

Jeg finner ikke 5930G noen steder heller, så er det noen som kan anbefale noen HP-modeller? De virker veldig greie, men jeg vil helst ha med Intel og Nvidia, ikke AMD og ATi.

Prisklassen er fortsatt 8000kr.

God jul!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...