gurugutten Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei. Kjøpte og installerte et cwp-854 wlan kort her om dagen. Problemet er at jeg sliter med veldig lav signal styrke 9-25ish % i XP SP3. Jeg har den trådløse routeren i rommet rett over i andre etasje. Så oppdaget jeg tidligere i dag at jeg hadde en mye bedre signalstyrke når jeg snurrer igang Ubuntu 8.04. Så spørsmålet er om det finnes noen "third party" driver for wlan kort, da jeg mistenker en elendig skrevet windows driver fra cnets side? Jeg er ikke den eneste som skal bruke PCen så er avhengig av å ha tilgang til windows da madammen nekter å bruke Linux. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Men merker du forskjell? Er det reelt noen forskjell? Lenke til kommentar
gurugutten Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Men merker du forskjell? Er det reelt noen forskjell? Ja helt klart. I xp opplever jeg "lag" ved surfing men i ubuntu er allt helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå