Mr_Jelsa Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Heisann folkens, jeg skal installere XP på min Acer Aspire 6920G og trenger S-ATA drivere til innstaleringen.. noen som vet hvor jeg kan få tak i disse .inf filene? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) google er en fin bil... Første treff gir deg svaret... sata driver Acer Aspire 6920G feks.... Endret 10. desember 2008 av taz Lenke til kommentar
Mr_Jelsa Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 google er en fin bil...Første treff gir deg svaret... sata driver Acer Aspire 6920G feks.... Nei, det første treffet kommer jeg til denne tråden, og det andre kommer jeg til en plass der jeg bare får .exe fil, og den fungerer vell ikke å legge inn på xp-cden når jeg skal installere windows? Viss dette er så lett for deg så kan du jo finne ei side til meg.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Treff nr 2 nå ja..var nr.1 før google snappet opp denne tråden.. exe. fila kan du sikkert pakke opp med winrar og.. Endret 11. desember 2008 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå