oophus_3do Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Er ikke hardt å se at vedkommende ikke er jente dog. Ta dere to sekunder på å se et par tidligere poster av trådstarter så skjønner man. ^^ Tar jeg feil, så er det såfall ei guttejente delux.. ^^ Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Thank you, Captain Obvious Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Er ikke hardt å se at vedkommende ikke er jente dog. Ta dere to sekunder på å se et par tidligere poster av trådstarter så skjønner man. ^^ Tar jeg feil, så er det såfall ei guttejente delux.. ^^ Ettersom guttene begynner og lure om jeg er en mannejente må jeg få si at jeg er det. Bildet som bevis. JA JEG HAR JO PUPPER!!! HAHAHA! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) JA JEG HAR JO PUPPER!!! HAHAHA! Eyes...bleeding... Endret 11. desember 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Tror jeg ble litt blind. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Just as planned. Endret 11. desember 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Huff så kjedelig at du var mann! Jeg som hadde begynt å lete som besatt etter det du spurte om, i håp om at du skulle synes jeg var så snill og smart at du løp hjem til meg og ga meg en BJ.... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hahahha, dagens tråd. Selge kroppen sin for hjelp til å finne oljepriser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå