Gå til innhold

Noen som selger TFX formfaktor PSU'er i Norge?

schizo

Anbefalte innlegg

PSU'en i mitt Silverstone LC11 kabinett tok nettopp kvelden, og siden dette er HTPC'en min så er helgefreden truet hvis jeg ikke får tak i et nytt relativt fort ;)

Dessverre er TFX en ganske uvanlig formfaktor - brukt i mATX-kabinetter som er svært lave - og foreløpig har jeg ikke funnet et eneste PSU i de vanlige nettbutikkene, ei heller i googles cache for site:.no

Men det finnes jo mange luringer her på hwno, så jeg tenkte jeg skulle sjekke... så, noen som vet om noen som selger slike?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det selges en AOpen 200W TFX (som riktignok sies å være propitær/kun til AOpen H340 kabinettet)

http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=128880

post-10740-1229117627_thumb.jpg

Såvidt jeg kan se, er eneste forskjell(?) i bakkant, der aopen er 3-4 mm. lavere, så vil muligens bli ei tynn gløppe der.

Ja, jeg fant denne og bestilte den faktisk også. Og den ville ha passet perfekt hvis det var den avbildede modellen som ble levert, men det som kom i posten var en PSU hvor selve trafo-biten var trukket ut av chassiet i en separat klump på baksiden, som dermed øker lengden med 6cm. Og dermed ca 4cm inn i CD-rom bay'en.

Kjipt med andre ord.

Lenke til kommentar
ville ha passet perfekt hvis det var den avbildede modellen som ble levert, men det som kom i posten var en PSU hvor selve trafo-biten var trukket ut av chassiet i en separat klump på baksiden, som dermed øker lengden med 6cm. Og dermed ca 4cm inn i CD-rom bay'en.

Kjipt med andre ord.

Er vel en slik, 6,3 cm. lengre;

post-10740-1229346561.jpg

Kanskje dumt spørsmål, men har de "lov" å sende noe som fraviker fra bildet på en slik avgjørende måte?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

post-10740-1229346603_thumb.jpg

post-10740-1229346621_thumb.jpg

post-10740-1229346632_thumb.jpg

post-10740-1229346653_thumb.jpg

post-10740-1229346662_thumb.jpg

Gjør du nå da? Noe håp om få returnert uten å bli "økonomisk skadelidene"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...