pululf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg bor ganske sør, nørmere bestemt saltnes (I nærheten av fredrikstad) Hvis jeg kjøpte en marsipangris kunne jeg ha gitt den til en som kunne sendt den videre. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 ... vent nå litt. JEG bor i Saltnes :s Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Høres moro ut. Får dere den til Telemark kan jeg ta den videre til Oslo (Evnt. et sted mellom her og Oslo om det er fler på veien som vil være med) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 vi må få opp en slags oversikt over hvem som vill være med og der vi bor. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 jeg kan godt representere Haugesund Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Baatplassen.no hadde samme greia, det var veldig artig! Jeg kan kanskje frakte mellom Akershus og Oslo Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg prøvde å mekke noe i GoogleMaps. Virker som man kan lage egne kart med sted, linjer og figurer. HER er i hvert fall mitt nedslagsområde. Så kan jeg legge til de som vil. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 jeg kan godt representere Haugesund eg kan frakte den til Haugesund, bur i Tysvær^^ Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 heh , tysværbu her .. har jeg sett det også.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Da har jeg markert dem som har sagt hvor dem bor, og dem som har sagt hvor dem er villig til å dra. Mangler en del firkanter ennå tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Slenger meg med her. Bor i Kristiansund, så kan ta omegn der. Samtidig går det jo an dersom jeg reiser hjem på Smøla en gang, at jeg overleverer den til eventuelle folk som tar båten til Trondheim eller levere på hurtigbåten. =) Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 fant ut nå etter å ha sett på kartet.. trengs litt folk til dette men dette er noe av det morsomste jeg har sett på lenge og vil takke og gratulere du som har tatt initiativet til dette.. genialt og morsomt. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Dette høres ut som en artig prosjekt! Gøy å se engasjement fra HW. Jeg har mulighet med frakt fra Tønsberg -> Oslo. Et forslag er å komme med waypoints hvor vi har datoer, brukere etc. kartlagt i Google Earth. Sende med et kamera (helst med GPS-koordinering) hvor reisen dokumenteres, si 10 bilder pr. waypoint.. En sentral person hos HW kan få navn og telefonnummer til de påmeldte slik at ingen kan sabotere dette og stikke av med objektet. Endret 12. desember 2008 av Goliath Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 En sentral person hos HW kan få navn og telefonnummer til de påmeldte slik at ingen kan sabotere dette og stikke av med objektet. Enig i den. Spesielt om HW stiller med kamera. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ser på kartet. utrolig kult! Må nevnes at jeg store deler av året befinner meg i Trondheim pga studiet. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Ser på kartet. utrolig kult!Må nevnes at jeg store deler av året befinner meg i Trondheim pga studiet. Consider yourself added! Folk må forresten bare melde seg på, selv om det allerede er påmeldt noen i samme by/sted. Bare morsomt om flere kommer med fra samme sted! Redigeir: Oppdatert førstepost. Endret 12. desember 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 *melde seg ut* Var en som hadde tatt plassen fra Arendal->Kr.sand. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) *melde seg ut* Var en som hadde tatt plassen fra Arendal->Kr.sand. *Melde deg inn igjen* Det har vel ikke noe å si? Dere kan begge bli med fordi? Hvem som frakter det fra og til har ikke så mye å si, personlig vil jeg heller ha med mest mulig mennesker. (Og dyr. Ingen diskriminering her.) Endret 12. desember 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg vil også være med! Bor på Vinterbro, tho. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg kan følgende etapper: Tønsberg -> Oslo Oslo -> Hamar (denne er kanskje best, ser at vi har en arvtager i Lillehammer) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå