Vaffel89 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hei, kan gjerne være med på denne. Studerer i Grimstad, så er der en del, om det ikke skulle skje noe før om en stund til så bor jeg originalt i Kristiansand. fraktstrekket jeg kan ta blir vel da utifra hvor de andre punktene på kartet er, fra Kristiansand til Mandal/Lyngdal eller Lillesand, eller fra Grimstad til Arendal eller Lillesand alt ettersom hvilken vei det går og når dette kommer i gang Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Uuuups, har glemt å komme innom her på en stund nå.Ja, hva skal vi gjøre nå? Det virker som alle som har lyst, har meldt seg på allerede. Da mangler det et digitalkamera, og kanskje en plan for hvor det skal dra. Nord-Norge ser ikke ut til å få besøk, dessverre. Om ikke noen melder seg på for langkjøring deluxe. Har du ikke utarbeidet denne planen enda? oOStår planen i stå fordi en ikke har et kamera eller fordi en ikke har en plan? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Uuuups, har glemt å komme innom her på en stund nå.Ja, hva skal vi gjøre nå? Det virker som alle som har lyst, har meldt seg på allerede. Da mangler det et digitalkamera, og kanskje en plan for hvor det skal dra. Nord-Norge ser ikke ut til å få besøk, dessverre. Om ikke noen melder seg på for langkjøring deluxe. Har du ikke utarbeidet denne planen enda? oOStår planen i stå fordi en ikke har et kamera eller fordi en ikke har en plan? På sett og vis er jo reiseplanen allerede klar, selv om det fremdeles er noen "hull" her og der. Men jeg tenkte det var best å få orden i kamera-greia først, så vi i alle fall vet hvem og hvor det starter, og så ordne en mer detaljert plan for det hele. Eller? Lenke til kommentar
Colb Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 mulig å starte i trondheim, gå rundt bergen, stavanger, oslo og opp til trondheim så videre oppover? så alle får vært med ^^ Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hehe, dette høres morro ut Studerer i Trondheim og kjrer/flyr av og til hjem til Heggedal (Asker) og noen ganger til Bergen hvor faren min bor. Ellers så drar jeg litt hit og dit i landet, feks til Kolvereid/Rørvik (dama kommer derfra). Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg kan kjøre ned til Trondheim/Stjørdalen. I has car :3 Lenke til kommentar
Manerasita Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) --- Endret 8. januar 2012 av Manerasita Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) av et stykk digitalkamera med minnekort, som får en reise ingen andre digitalkameraer har tatt. http://www.nettavisen.no/it/article2589672.ece Men litt OT, genial idé. Tviler på at jeg har mulighet/vil være med dog. Endret 31. mars 2009 av ScreamRape Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Synes seriøst vi må få til dette. Hvis man bare skal sende et minnekort kan jeg sikkert få ordna noe, men det bør jo være litt stort. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Jeg blir gjerne med! Må bare snakke med en kompis først, så er heg sikkert med Edit: Når, sånn omtrent, har man tenkt at dette skal skje? Endret 15. mai 2009 av Karlson Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Har vært lite aktivitet her i det siste. Men hvem skal egentlig stå for kameraet? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kan gjerne bli med, bor i Sandnessjøen i Nordland. En ting jeg lurer på; det hadde ikke vært mulig å sende kameraet i posten over lange strekker? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Bor i Kristiansand og vil helst mota/levere det i dette område er tilbøyelig å reise litte grann for å levere det videre men ikke noe mer enn vanlig busser tar meg (f.eks Vennelsa, søgne, hånes osv.) Endret 2. juni 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Blir det noe av eller? Hadde vært rimelig kult om man fikk gjenomført det. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Digger idèen! Jeg bor i Bodø, nærmere bestemt Tverlandet! Blir gjerne med! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Tror noen må ta initiativet og lede dette. Selv kan jeg som sagt stå for minnekort, men vet ikke om jeg har et kamera "til overs" akkurat Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Vi kan jo sende kamera i posten over de lengre avstandene da? Ihvertfall, skal vi ha en film med bildene opp på f.eks Youtube melder jeg meg frivillig til å lage den filmen Lenke til kommentar
Kris Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Ser ikke ut til at det blir noe av? =/ Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hvem står for Kamera? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Beklager for vanvittig sent svar. Livet er noen ganger i travleste laget for slike snegler som meg. Jeg har tenkt litt. Norges befolkning ser ut til å ha 3 digitalkameraer hver nutildags. Så jeg hiver ut et nytt forslag. Hva om vi kun sender rundt et minnekort? De stedene hvor folk ikke har anledning til å møtes, er det bare å sende en enkel konvolutt til nestemann. Slik får vi med folka i nord som må gå igjennom en Stargate for treffe naboen. Et minnekort er uhyre lettere å skaffe enn et greit digitalkamera, og lettere å få rundt i landet. Hvad tror ni grabbar och tjejer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå