Net Eagle Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Hei. Jeg har oppgradert fra W98 til W2000. Problemet mitt er at jeg ikke får DVD programmet til å kjøre. Det forårsaker totalt system heng. Jeg har et PCDVD Encore Dxr3 videokort med en beta driver for W2k. Driveren ser ut til å virke som den skal, men DVD programmet som følger med gjør det ikke. Står i readme filen at avspillingsprogrammet er beregnet for W95/98 og NT. W2000 er ikke nevnt selv om programmet kom med i nedlastingen av W2000 driver. DVD spilleren som er i maskina er en Samsung DVD-ROM SD-612. Denne enheten virker som den skal. Det jeg lurer på er om noen kan anbefale et godt DVD program for W2000. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 PowerDVD funka problemfritt på min Win2k. Det gjør sikkert WinDVD og... Lenke til kommentar
Net Eagle Skrevet 18. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2002 Takk for det, men hvor kan jeg finnedisse programmene. Er de gratis? Lenke til kommentar
ebe Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 Gratis og gratis.. Søk etter PowerDVD og WinDVD med KaZaA hvis du har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå