Landmann Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei Jeg har nå endelig bestemt meg for å kjøpe et par nye hodetelefoner. Men lett skal det ikke være det jeg skal bruke dem til er trening å reiser. Så i den sammenheng blir det litt tungvint med store klokker. Har vel egentlig bestemt meg sånn halveis for inn earpropper. Men jeg har veldig trange øreganger. Åpningen kan vel sammenlignes med en q-tip + bitte litt mer plass. sant skal sies har ikke prøvd mange forskjellige inn earpropper. Men de jeg har prøvd har vært alt for store selv med den minste gummi pakningene på. Mine kriterier eller ønsker er at de må: passe til Iphone 1 gen. Ha mic 3,5 mm jack å bass for å gi litt med futt under trening. da hører jeg på trance. Har sett på V-moda vibe duo og likte dem. men er da usikker på om de kan pass mine ører. har noen noe erfaringer med disse? Eller andre merker som dere anbefaler pris rundt en 500-700. er litt lite ja men med mitt bruk er jeg usikker på om de vil holde. så er vel et test forsøk Tusen takk for svar. er veldig takknemmlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå