arneboe Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Som emnetittelen; har en ekstern harddisk (maxtor 500GB) som ikke vil leses via usb på min stasjonære maskin lenger.. Når jeg kobler den til en bærbar maskin her så leses den uten problem og alt innhold kan nås osv.. har prøvd å restarte pc, den eksterne hdd, koble ut og inn, prøvd alle usb portene på pc'n, men ikke noe svar.. HDD'n vises i min datamaskin, men når jeg prøver å åpne den får jeg en feilmelding (se vedlagt bilde) hva skal jeg gjøre? På forhånd takk Lenke til kommentar
andal3n Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Som emnetittelen; har en ekstern harddisk (maxtor 500GB) som ikke vil leses via usb på min stasjonære maskin lenger.. Når jeg kobler den til en bærbar maskin her så leses den uten problem og alt innhold kan nås osv.. har prøvd å restarte pc, den eksterne hdd, koble ut og inn, prøvd alle usb portene på pc'n, men ikke noe svar.. HDD'n vises i min datamaskin, men når jeg prøver å åpne den får jeg en feilmelding (se vedlagt bilde) hva skal jeg gjøre? På forhånd takk Kan vere at drivarane dine er blitt utdaterte? Sjekka om USB2 drivarane er skikkelig oppdatert? Huska eg oppdaterte HK drivarane når eg sleit med min LaCie 500GB for ei stund tilbake. Lenke til kommentar
arneboe Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) USB driverne er fine, glemte å skrive at den eksterne HDD har funka fint på min stasjonære pc helt frem til i dag :S Den lyser også og det er aktivitet når jeg klikker på ikonet i min datamaskin, men fortsatt samme feilmelding! Endret 11. desember 2008 av arneboe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå