Markus1802 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei, jeg og to jenter i klassen skulle dramatisere en hendelse på skolen, som handler om grønnt flagg, og at skolen ikke har flaggstang. Men det jeg har lyst til er å få kommentarer på filmen, slik som: Skjønte dere hva filmen handlet om? Var filming, klipping bra? osv. osv. Jeg ønsker å høre hva dere mener er bra og dårlig, men ikke bare "den senen sugde!" men gjerne med en begrunnelse. Filmen ligger på Youtube i ok kvalitet. Se filmen hos Youtube Flaggstand Affæren Mvh Markus Lenke til kommentar
okasin Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Oki.. PS: skolen har flagstang, men den er ikke i bruk pgs kostnadene!! Må jo dømme filmen ut i fra hvilket alderstrinn dere er på og vil ikke dømme filmen på bilde og lyd kvalitet da det er Youtube Vell her kommer dommen.. Teknisk utført, veldig bra syns jeg (du som har filmet og redigert, godt jobba) .. filmen var godt sammensatt, tenker da på kameraføring / vinkling osv.. lyssetting kunne vært bedre.. men bra.. "skuspillerer" syns jeg var relativt flinke, (dere har sikkert hatt det gøy under innspilling ) Filmens handling? hmm slik jeg tolket filmen, var filmen om de syke kostnadskutten i skole vesnet.. (?) og om hvordan elevene savner noe.. hmm ikke lett dette her, for jeg fikk mange tanker i hode når jeg så filmen.. flagget feks, som viser et mennesker som står mellom permen på en bok med grønne sider på den ene siden, og hvite på den andre siden.. så hva symboliserer dette? at elevene står mellom barken og veden? er ikke sikker på hva flaget symboliserer.. Når de 2 elevene var hos rektor å ytret ønske om flaggstang, og rektor sa at det er ikke mulig pga kostnadene, så burde elevene "kjempet" litt mer i den senen.. kommet med forslag på løsninger, som rektor avfeide.. bare for å vise at elevene ikke har noe de skulle ha sagt.. derfor må de iverksette tiltak selv.. hmm... skal sove på det, og komme tilbake med annen kritikk.. når jeg har fått tenkt litt.. nå skal jeg sove Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Tusen takk for dine meninger, Det er jeg(som spiller rektor) som har redigert. Ganske enig at selve handlingen ikke kommer så godt fremm, og dette med flagger var heller ikke så klart. Men det som var var at vi skulle vise dette til foreldre, og vi fortalte litt om det på forhånd. Det flagget var logoen til Grønnt Flagg, som er et sertifisering som viser at vi er en miljøbedrift, går ikke mer inn på det. Så hendelsen skjedde egentlig, så vi dramatiserte det som skjedde. Men tusen takk for kritikk! Helt topp Lenke til kommentar
gorida Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 likte bruk av musikken i denne filmen. ellers har disse to jentene mye å lære fra disse to menneskene ang. byggebransjen: http://www.youtube.com/watch?v=ARtgIfmKFho Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Filmen virker ikke... Lenke til kommentar
gorida Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Filmen virker ikke... den virker på denne adressen: http://www.youtube.com/watch?v=l1k5R4zCm5Y Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Har nok en del og jobbe med selve introduksjonsbiten.. - Bestemmelse for om det er ment som en kort film eller ikke? Men filmen er jo uproff grei liksom.. ikke noe jeg kommer til og se igjenn men helt grei. Bra forsøk men gjør seg liksom til en litt liten forteling.. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Ok Tusen takk for tilbakemeldinger Det er helt supert å høre hva andre folk synes, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå