random85 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) *slettet* Endret 12. mai 2010 av Huletrollet Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ampeg har en fin plugin for bass. Dessuten har guitar rig flere basspatcher. Dessuten- man kan koble bassen til lydkortet på samme måte som en gitar. Lenke til kommentar
random85 Skrevet 14. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) *slettet* Endret 12. mai 2010 av Huletrollet Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Takk. Hvordan får jeg tak i Ampeg + plugin? Har lite penger for tiden, så kan ikke kjøpe det. Noen som har en løsning? Julenissen! Det er jo jul Lenke til kommentar
random85 Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) *slettet* Endret 12. mai 2010 av Huletrollet Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Amplitube er overlegen alt jeg har prøvd av amp modellering. Syns guitar rig er helt elendig. Ligner ikke på rørlyd i det hele tatt. Jeg bruker utelukkende amplitube til bassen min, det fins mange basspatcher inni programme komplett med kompressor osv. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ampeg SVX tror jeg den plug'en heter...og den funker veeeeldig bra hvis du kun har mulighet til å kjøre DI (altså kjøre bassen rett i lydkortet)...bare å google....overlegen amplitube patchene..lett Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ampeg SVX tror jeg den plug'en heter...og den funker veeeeldig bra hvis du kun har mulighet til å kjøre DI (altså kjøre bassen rett i lydkortet)...bare å google....overlegen amplitube patchene..lett Tull og tøys. Har prøvd alle de ledende emuleringsplugins og amplitube gruser dem alle lett. Du må bare vite hvordan du skrur Men jeg skal si meg enig i at patchene er dårlige. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Gruser lett er jo helt bak mål. Det er bass vi prater om nå ikke sant ? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Gruser lett er jo helt bak mål. Det er bass vi prater om nå ikke sant ? Hvorvidt amplitube er "overlegen.. lett" eller om det gruser konkurrentene er vel forsåvidt irrelevant. Poenget mitt er uansett at det gjør jobben ekstremt bra hvis du kan skru. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Aldri sagt at det ikke gjør en god jobb, jeg mener bare at Ampeg SVX pluggen låter mye bedre til bass emulering enn Amplitube, Gitar Rig eller andre lignende plugs...og det er ikke fordi jeg ikke kan skur, men det helt motsatte Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Fant ut at ampeg var lagd av ik multimedia også. Ser ut som jeg dreit meg loddrett ut Mulig jeg forveksler det med peavey revalver som var en enorm skuffelse, men det er lenge siden jeg har prøvd noe annet enn amplitube. Ser ut som jeg må teste ampeg igjen Guitar rig er i hvertfall ingen konkurrent i rørsegmentet. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 da kommer du nok til å bli veldig positivt overraska....veeeldig ampeg lyd da, men fungerer jo fin fint til generelt bruk....hadde Eden kommet med en fullblods plugg, da hadde vi snakka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå