Thiraphat Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei! lurte på om ps3 kunne lese exFAT fil system? Ved den kan lese FAT32, men er vel ikke det samme? - Takk på forhånd Lenke til kommentar
dunkers Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg formaterte min eksterne hardisk til exFAT, men da fant ikke ps3 den. Så måtte formatere til fat32. Lenke til kommentar
Thiraphat Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Okei, men det var ikke et alternativ hos meg. Hva kan jeg gjøre da? Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Okei, men det var ikke et alternativ hos meg. Hva kan jeg gjøre da? den skal være levert med fabrikkinsillinger som vaneligvis er fat32 på eksterne hdd's. men du skal jo ha muligheten til dette? du kan kjøre en partition magic på den? da skal du vertfall få de mulighetene som finnes =) Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) eks så er gparted gratis og veldig bra... linux live cd for partisjonering.. trenger du hjelp så finner du guide på dinside.no edit skriveleif Endret 11. desember 2008 av BoC_SantaCruz Lenke til kommentar
Thiraphat Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Når jeg bare høyreklikket på den og valgte "Formater" kunne jeg bare velge mellom exFAT og NTFS. Prøvde med partition magic, funket det! Takk for alle svar! Endret 11. desember 2008 av Thiraphat Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Når jeg bare høyreklikket på den og valgte "Formater" kunne jeg bare velge mellom exFAT og NTFS. Prøvde med partition magic, funket det! Takk for alle svar! fint og høre =) Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 prøver å formatere nå med partition magic. men for ikke opp fat32 som noe alternativ? hva gjør jeg?? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 bruk et av de andre programmene som er anbefalt her! Lenke til kommentar
genexxa2k Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Kan også gjøres i Vista uten andre programmer: 1. Åpne Datamaskinbehandling ved å klikke Start-knappen Bilde av startknappen, Kontrollpanel, System og vedlikehold, Administrative verktøy og deretter dobbeltklikkeDatamaskinbehandling. Administratortillatelse kreves Hvis du blir spurt om administratorpassord eller - bekreftelse, må du skrive inn passordet eller gi en bekreftelse. 2. Klikk Diskbehandling under Lagringsplass i navigasjonsruten for Datamaskinbehandling (lokal). 3. Høyreklikk partisjonen du vil formatere, og klikk deretter Formater. 4. Velg FAT32 i dialogboksen Formater under Filsystem, klikk OK, og klikk deretter OK på nytt. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hvordan får man ps3 til å spille av filer som er større enn 4gb da? Lenke til kommentar
claes Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Det går ikke med mindre de ligger på den interne harddisken, og den eneste måten å legge filer der er ved å jailbreake/custom firmware. Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Du kan også kjøre det gjennom CDM Startmeny- Kjør- CMD I CMD skriver du inn følgende format /FS:FAT32 X: Viktig at du skiller mellom store og små bokstaver (X byttes ut med plasseringen til HDD f.eks F, D, E osv) Det kan hende at du deretter får opp en tekstlinje som sier at du skal oppgi navnet til harddisken. Da kopierer du navnet til HDD og kopierer inn etter :-tegnet uten mellomrom Til slutt vil du få opp en melding som sier (på norsk) ADVARSEL. ALLE DATA PÅ FAST STASJON F:: (i mitt tilfelle)VIL BLI SLETTET! Forsette formatering <J/N> Her skriver du J for ja. Vær obs på at dette er en meget tidkrevende prosess og du burde la pcen stå og jobbe i fred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå