Lifeform Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei, Jeg finner SØREN meg ikke igjen de gamle ørepluggene til iPodden min her. Noen som har tips om dugandes headsett eller nye øreplugger til denne? Hovedbruksområdet er på joggetur og utomhus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dubrukte proppene som fulgte med? og du skal ha de beste proppene som finnes? hahahahahahahahahahahaha http://www.ultimateears.com/_ultimateears/...description.php there ya go 8100 kr + utgifter til ørespesialist for å ta avtrykk av ørene dine til å støpe proppene Lenke til kommentar
Lifeform Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Dubrukte proppene som fulgte med? og du skal ha de beste proppene som finnes? hahahahahahahahahahahaha http://www.ultimateears.com/_ultimateears/...description.php there ya go 8100 kr + utgifter til ørespesialist for å ta avtrykk av ørene dine til å støpe proppene Blir LITT overkill dette ...! Men interessant feedback. Prisklasse: 500-1500,- Endret 10. desember 2008 av Lifeform Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hørt mye godt om de hvite til Sennheiser.. Plugger altså.. Husker ikke hva de heter, men har solgt de til et par kunder som ville ha litt bedre lydisolering og bedre lyd enn hva standard ipodplugger gjør. Sjekk Elkjøp/Lefdal sine sider.. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Sjekk litt på sennheiser PX100/Koss KSC75, bør vel passe utendørs/sport greit for en billig penge Lenke til kommentar
miCro Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvis du er villig til å gå opp til 1500,- er det mye snacks å velge mellom. Ultimate Ears Super.FI5, Shure E3c og Shure SE310 er alle fenomenalt bra. Sistnevnte koster vel litt mer enn 1500, men kan trolig skaffes rimeligere fra ebay. Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvis du er villig til å gå opp til 1500,- er det mye snacks å velge mellom. Ultimate Ears Super.FI5, Shure E3c og Shure SE310 er alle fenomenalt bra. Sistnevnte koster vel litt mer enn 1500, men kan trolig skaffes rimeligere fra ebay. Ikke dumme tips dette, men e3c er en utgått modell, samt overpriset i norge, det er vel alle shure sine modeller. Uansett, e3c leverer lite bass, men lyden er meget grei uansett. Har hatt disse i ett år. Lever på service 2 ganger, grunnet kabelfeil, de har vist løst det problemet nå.. Mottok en shure scl3 isteden for e3c sist gang jeg sendte til reparasjon, får håpe den modellen holder bedre. Sennheiser har jeg dårlig erfaring med, men lyden i dem skal være bra, jeg hadde problemer med isolasjon og passform på modellen jeg prøvde, Sennheiser ie 8.. Den ligger nok en del over ditt budsjett, men den har meget klar lyd, samt også bass om du er ute etter det. Ellers skal Ultimate ears gå for å være noe av det bedre:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 http://www.anythingbutipod.com/archives/20...hone-review.php Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ultimate Ears Super.FI5 Pro (~1500,-). Jeg har storebroren og kan anbefale deg den serien på det varmeste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå