Petterøs Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har en COMPAQ bærbar maskin og bruker XP som operativsystemet,men da jeg prøvde å installere windows 98 og det gikk ikke an.Jeg prøvde å formatere XP men jeg fikk ikke kjøre inn i MSDOS. Kan noen hjelpe meg?? Takk i forhånd! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Installer 98 først og XP deretter ! Obs. ! emnefeltet er ikke den beste jeg har sett :wink: Lenke til kommentar
Petterøs Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Det er litt seint fordi jeg bruker XP som operativsystemet nå og jeg vil vite hvordan kan jeg installere windows 98 eller formatere XP. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Forbannet møkka topic... Ta ned win 98 se boot disk fra www.bootdisk.com (min favoritt) Boot opp med denne i, når det stopper opp, så skriver du bare format c: (eller den partisjon det måtte gjelde). Lenke til kommentar
Petterøs Skrevet 7. april 2003 Forfatter Del Skrevet 7. april 2003 Okey, men COMPAQ bærbar maskinen starter alltid først med hardisken ikke A stasjon og jeg fant ikke BIOS slik at jeg kan forandre på det. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 "Fant" du ikke BIOS, eller fant du ikke frem i bios? Hvis du ikke fant frem: Se under boot sequence eller noe liknende. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Muligens at compaqen din har en sånn "arti"bios som er litt spesi for å komme inn på, husker en Compaq Armada (eller noe sånn...) måtte jeg trykke F12 for å komme inn, bare ring til support du så sier de hvilken knapp du skal trykke på for å komme i BIOS. :-? Dessuten burde du forandre Topic, tror ikke postn lever så lenge med "????" Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Nestegang du lager en tråd regner jeg med at det blir en noe mer beskrivende topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg