Leakim Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Heisan, Lurer på å kjøpe meg BF:2(PC) nå, men er det fortsatt folk som spiller det? Jeg mener. Er det nok online-aktivitet til at man ikke får noen problemer med å finne server o.l? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Joda, det er fortsatt oppe og går Finner masse av servere Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Sjekket sist måned. God aktivitet både i fullversjonen og i demo'en(!). Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2008 Flott Da blir det kjøp på meg imorra Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Det med at battlefield er dødt er som oftest når man snakker om selve eliten i spillet. Klan miljøet er mye mindre og de beste spillerne har for lenge siden gått over til et annet spill. Men dette er ikke folk du uansett ville spille mot online ettersom de nesten bare "praccer" eller har match. Lenke til kommentar
Jmk93 Skrevet 14. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2008 Hehe lo nesten når jeg så emnetittelen Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 15. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2008 Hehe ^^ Sitter og spiller det nå Angrer ikke ett sec på at jeg kjøpte det 149,00 på platekompaniet (inkl. Special forces, Armored fury og Euro force) Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 16. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2008 Må være folk som spiller det. Fortsatt folk som spiller 1942 med fulle servere. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 18. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2008 Masse liv online Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Synes "Strike at Karkand" er artig nå . Eneste som regelrett ødelegger spillet er de idiotene som bare står og nadespammer hele runden! (gjerne med ammo-resupply ) Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 det lever enda, er nok et spill som tar en god stund før det dør. jeg liker kubra dam, elsker å være sniper der, er som regel da jeg får gull Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Det finnes ikke noe lignede for battlefield2 ennå. COD4 er mer infanteri og små baner BF2 er ennå keiseren i combined arms setting. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som vet om det forasatt finnes folk/servere på FEAR Combat? (fant ingen selv) Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som vet om det forasatt finnes folk/servere på FEAR Combat?(fant ingen selv) www.game-monitor.com Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 29. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2008 Noen som vet om det forasatt finnes folk/servere på FEAR Combat?(fant ingen selv) www.game-monitor.com Takk, takk. Genial side Lenke til kommentar
Khlysti Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 For å fortsette; bestilt Battlefield 2142 og vurderer Northern strike (Boosterpack). Noen som kan bekrefte at det fortsatt er futt i communitiet? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Jada.. men spiller aldri vanilla. Går i Combined Arms, Project Reality og AIX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå