Staxlar Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sliter med å få innstalert ett nytt dataspill jeg har kjøpt. Shaun White Snowboarding. Da innstalasjonen har startet, går det ca 10 min før det kommer opp: Feature: NewFeature1 Component: Sound Common File: F:\data2.cab Error: Datafeil (Sirkulerende overflødighetskontroll, CRC). Noen som vet hva det kommer av?. Cden er jo ny og orginal. Ingen riper. Lenke til kommentar
rhemal Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) [snip]Noen som vet hva det kommer av?. Cden er jo ny og orginal. Ingen riper. Jeg husker ikke helt fra CRC står for, men jeg er ganske sikker på at det er en feil som oppstår når CD stasjonen har problemer med å lese fra platen. Jeg anbefaler at du går til butikken du kjøpte det og ber om en ny plate, evt skriver mail. Hvis du får svar på mailen at det er en sak for Ubisoft så sier du at det er det slett ikke, de har ansvaret så får de heller snakke med ubisoft på dine vegne. I mellomtiden anbefaler jeg deg å gå til en hvilken som helst torrentside og laste ned spillet og bruker serialen du har selv. Dette er ikke ulovlig tror jeg, du eier rettigheten til å spille spillet. Uansett hvis det skulle være ulovlig i følge norges trangsynte lover er jeg 100% sikker på at Ubisofts advokater dropper det når de hører du kjøpte spillet først Lykke til^^ Edit: Har du mulighet for å ta backup av plata hos en venn som kanskje har en mindre følsom cd-leser så er dette nok beste alternativ, bruk så daemon tools (gratis) til å installere spillet Endret 10. desember 2008 av rhemal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå