Gå til innhold

Logo til T-skjorte m/trykk

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ha en logo og ca 20 stk t-skjorter, tenkte her var rette miljøet :)

1. Hvor er den beste plassen, med beste prisen, å bestille 20 stk t-skorter med trykk? Da tenker jeg et godt t-skjorte merke, med kvalitet stoff og kvalitets trykk. Evt en plass det går an å trykke all slags.

2. Finnes det selskaper som lager logoer? Skal ikke være super stilig, men ikke helt word/paint aktig heller.

Noen som vet hvor mye det jeg spør om koster?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg skal ha en logo og ca 20 stk t-skjorter, tenkte her var rette miljøet :)

1. Hvor er den beste plassen, med beste prisen, å bestille 20 stk t-skorter med trykk? Da tenker jeg et godt t-skjorte merke, med kvalitet stoff og kvalitets trykk. Evt en plass det går an å trykke all slags.

2. Finnes det selskaper som lager logoer? Skal ikke være super stilig, men ikke helt word/paint aktig heller.

Noen som vet hvor mye det jeg spør om koster?

Jeg vet ikno om de der, men ringer man 1881 så får man svar, hehehe.. men skulle også si at hvis du ber om logo her så får du mye bra.. sikkert gratis

Lenke til kommentar

Det er nettopp det du ikke gjør. Hvis du spør etter logo her på bruket får du fæl Photoshop-onani med altfor mange effekter til logo å være laget på fem minutter. Hvis du ønsker å få en bra logo for veldig lite penger ville jeg spurt en ungdomsbedrift ved Medier og kommunikasjon på en VGS-skole. Disse elevene har et år eller to med utdanning innen feltet, og du får dermed et veldig godt produkt hvis du sammenligner med prisen du betaler. De slipper blant annet å betale moms, så her kan du gjøre et kupp. De kan sikkert også lage en hel pakke til deg der de ordner med t-skjorter og alt for deg. Selv har jeg benyttet en bedrift som heter Alt mediehus ved et par annledninger (jeg trengte et visittkort for trylleshowene mine). [email protected].

Ellers kan du spørre på andre forum med mer kompetanse. kreativ1.no og storedyret.com er fine forum på dette feltet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tar du kontakt med noen høgskoler i landet med medialinjer får du garantert et bra produkt til en billig penge. Jeg går selv på Mediedesign ved Høgskolen i Gjøvik hvor vi har en egen studentorganisasjon med forskjellige medie-studenter som tar seg av slike oppdrag :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...