Gå til innhold

Gears of War 3 i 2010 *rykte*

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

har egentlig altid vist at det kommer nr 3 eller fler, men om det er på 360 var usikkert.

dessuten begynner UE3 motoren å bli litt utdatert og tror ikke det er så mye mer de kan gjøre med den, men det er egentlig greit da Gears ser mer en bra nok ut.

mulig det blir i November 2010.

og Gears 4 på neste xbox med UE4

multiplat spille som blir nevnt tror jeg ikke EPIC lager, med det nye firmaet de har kjøpt.

gjør ikke meg noe at de kommer med en ny Gears i 2010, men håper de ikek slutter der, har lyst til å se Gears på UE4

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Gleder meg sinnsykt allerede :) Men var det ikke snakk om en Xbox "720" release rundt den tiden? Regner med at GeOW enten blir en release tittel eller i verste fall blir holdt igjen til nye Xboxen blir sluppet :S

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Xbox 3 var snakk om 2012, to år etter Gears 3

men hvis de skal bygge Gears 4 på UE4 så tar det nok lengere enn 2 år, da de må begynne på nytt, så kanskje Gears 4 kommer andre eller tredje leve året til Xbox 3

Lenke til kommentar
Gears3 om to år og Gears 4 som en launch-tittel til den neste kjeksboksen hadde ikke vært dumt! Gleder meg! :)

For min del vil jeg faktisk heller se Gears 3 på Xbox 720HUNDREFØRTI.

Don't get me wrong, jeg vil se mer Gears fortest mulig, men jeg vil heller ha ett uber-spill på Xbox 720HUNDREFØRTI enn ett nå og ett til senere. Er ikke sikker, men det høres fint ut i mitt hode.

håper det da blir fps denne gang slik at jeg også gidder/kan være med.

Glem det. Henger min egen virtuelle profil om det skulle skje.

Lenke til kommentar

lolololol.

Dette er bare tull. Alle som har spilt 2ern vet at Marcus dreper Dom på slutten, og at dette fører til at marcus joiner the locust. Som igjen presterer å utslette hele jævla planeten.

Burde vel vært puttet i spoiler, men lar være da jeg vil opplyse resten av folket. Så de ikke faller for dette tullet.

mX

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...