ugotabanana Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Si til henne at jenter står i kø, men du vil ut med henne. - Får henne til å følse seg spesiell og at det er andre jenter som vil ut med deg. (En hvit løgn skader ikke her om det er HUN du vil ut med) Lenke til kommentar
b00n Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) ikke forvent at det skal skje så alt for mye på en kino deit. Dere sitter tross alt bare der i mørket og følger med på filmen, med litt pjatting før og etter filmen. Men det er en bra icebreaker for å tørre å spørre om en ny deit i etterkant Endret 12. desember 2008 av b00n Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Når man er 13 år gammel er man så lav at man kan gjøre mye uten å forstyrre dem på bakre rad. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg: Blir u med på kino?Hun: I morra:p? Jeg: Vet ikke Hun: hahaha Jeg: xD helgen kanskje? Hun: skal boort. Jeg: aah:s Nervøs eller? Vis selvsikkerhet Eksempler på hvordan du kunne gjort det Jeg: Blir u med på kino? Hun: I morra:p? Jeg: Jepp ......... Jeg: Blir u med på kino? Hun: I morra:p? Jeg: Vet ikke Hun: hahaha Jeg: xD helgen kanskje? Hun: skal boort. Jeg: Okei, da tar vi det imorra Du bør også ha avklart når og hvor. Ikke "Har du lyst til å være med på kino en eller annen dag", men "Har du lyst til å bli med på kino til søndag?" Endret 15. desember 2008 av Demantios Lenke til kommentar
wood nymph Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jenter liker best om du spør dem rett ut Si at du liker henne, og vil gjerne bli bedre kjent. Selvom foreldrene er relgiøse burde det ikke være et problem, dere er begge unge og dere kan si at dere skal gå sammen som venner. Lykke til! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jenter liker best om du spør dem rett ut Si at du liker henne, og vil gjerne bli bedre kjent. Huff huff nei. Det funker kanskje på jenter som er interessert i deg fra før, men uten å ha opparbeida interesse og trigga følelsene til jenta først vil å si noe sånt bli en fiasko Lenke til kommentar
treant Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kino = dårlig valg får prata lite sammen, cafe - middag ute? film hos deg eller henne. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nå er det billetter til kino han har vunnet, dem får han ikke brut på kafè eller middag. Skal de se film kan de like gjerne gjøre det på kino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå