Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Be jente ut på kino?

Gjest Vunnet 2 kino gavekort:)

Anbefalte innlegg

Gjest Vunnet 2 kino gavekort:)

Vel da har det seg slik at jeg liker en jente og har lyst å be henne ut på kino. Men problemet er at jeg tror hun holder sammen med noen fra før av og religiøse foreldre som jeg ikke hvordan de vil takle dette her... Vi er begge 13 år..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør henne rett ut. :)

"Hei, jeg har vunnet to gavekort til kino.. vil du bli med?"

I deres alder er det ingen grunn til å hinte, ta noe seriøst eller ta noe personlig sånn forholdsmessig. Dere er begge unge, så det er bare å ha det gøy og morro, men ikke gjør noe dere kommer til å angre på. ;)

Og med mindre foreldrene er sånn super-uber-mekka-religiøse tror jeg ikke at en kino-tur kommer til å få de til å gå på veggen. :)

Lenke til kommentar
Gjest Vunnet 2 kino gavekort
Spør henne rett ut. :)

"Hei, jeg har vunnet to gavekort til kino.. vil du bli med?"

I deres alder er det ingen grunn til å hinte, ta noe seriøst eller ta noe personlig sånn forholdsmessig. Dere er begge unge, så det er bare å ha det gøy og morro, men ikke gjør noe dere kommer til å angre på. ;)

Og med mindre foreldrene er sånn super-uber-mekka-religiøse tror jeg ikke at en kino-tur kommer til å få de til å gå på veggen. :)

Tussen Takk, skal prøve dette med mindre jeg får noen bedre forslag. Skal på Tae Kwon Do nå kommer tilbake om 2 timer.. Venter på flere svar da:D

Lenke til kommentar

Tror nok det enkleste er å spør henne rett ut :p Jeg ville anbefalt å spør når du finner henne alene, altså, ikke spør i folkemengder med mindre du er sikker på at begge er komfortable med det.

Hva du gjør kinopplevelsen til er opp til deg selv. Anbefaler noe annet sniffig i tillegg, for eksempel Maccy D. eller noe, gjerne etterpå så kan dere diskutere filmen eller noe. Også kan du prøve å få til en overgang der dere snakker om hverandre som vil gjøre at dere blir bedre kjent og mer åpne overfor hverandre. Du trenger ikke nevne f.eks. Maccy D før dere kommer til byen e.l. (Og ikke spandér, i hvert fall ikke i din alder. Med mindre hun mangler penger da).

Hva du gjør det til er opp til deg selv. Få henne til å få en god opplevelse/like seg i hvert fall, så kan du satse på videre kontakt.

Lenke til kommentar
Hadde du bedt henne ut hvis du måtte betale fra egen lomme? :p
Kanskje han føler seg litt teit ved å si at "jeg betaler", eller kanskje han rett og slett ikke har mye penger i den alderen?

Hadde planer om å gjøre det, men ettersom jeg vant gavekortene har alt blitt bedre.

Lenke til kommentar

Har selv vunnet 4 fribilletter på kino, bruk hvor og når som helst frem til 2010 ;) Så har skaffet med to kinodates der ja.

Er bare å spørre, kan ikke skje så mye ille:P Er care uansett, om bare en liten stund kan du se tilbake og le. Er livseraring min venn.

Når det er sagt er ikke egentlig kino en god måte å ha en "date" mener jeg. Er mye mindre initimitet enn man skulle tro, det er en film så et visst nivå av stillhet kreves jo. En film hjemme er egentlig å anbefale, men har man gratisbilletter har man gratisbilletter...

Lenke til kommentar
Har selv vunnet 4 fribilletter på kino, bruk hvor og når som helst frem til 2010 ;) Så har skaffet med to kinodates der ja.

Er bare å spørre, kan ikke skje så mye ille:P Er care uansett, om bare en liten stund kan du se tilbake og le. Er livseraring min venn.

Når det er sagt er ikke egentlig kino en god måte å ha en "date" mener jeg. Er mye mindre initimitet enn man skulle tro, det er en film så et visst nivå av stillhet kreves jo. En film hjemme er egentlig å anbefale, men har man gratisbilletter har man gratisbilletter...

Takker, men er litt shy så tror jeg kommer til å spørre på MSN, kan det være now lurt?

Lenke til kommentar

Kan godt spørre på msn, men håper ikke det er sånn at du er for shy til at du ikke KUNNE ha spurt irl. Pga da har du ingenting å gjøre på kino med denne jenten...

Hør her, hopp i det, vær deg selv, ikke vær redd for å dumme deg ut. Du har ingenting å tape, men mye å vinne. Ikke juks deg til seier, du får det bare igjen i trynet senere.

Om du dummer deg ut vil du bare få en gyllen mulighet til å se om denne jenten er verdt å gå ut med ;)

Lenke til kommentar
Kan godt spørre på msn, men håper ikke det er sånn at du er for shy til at du ikke KUNNE ha spurt irl. Pga da har du ingenting å gjøre på kino med denne jenten...

Hør her, hopp i det, vær deg selv, ikke vær redd for å dumme deg ut. Du har ingenting å tape, men mye å vinne. Ikke juks deg til seier, du får det bare igjen i trynet senere.

Om du dummer deg ut vil du bare få en gyllen mulighet til å se om denne jenten er verdt å gå ut med ;)

Hun er på nå.. Burde jeg?

Lenke til kommentar
Ja! Go for it.

Edit: eller kanskje vente å spørr f2f

Jeg: Skjeer:)

Hun: Bare vent litt søta:D

.. Bra hittil..

Også bytter hun nick til BRB og logger..

Lenke til kommentar
Ja! Go for it.

.. Bra hittil..

Jeg: Blir u med på kino?

Hun: I morra:p?

Jeg: Vet ikke

Lenke til kommentar
Ja! Go for it.

.. Bra hittil..

Hun: hahaha

Jeg: xD helgen kanskje?

Hun: skal boort.

Jeg: aah:s

Lenke til kommentar
Gjest Faaaerena
Ja! Go for it.

.. Bra hittil..

Til slutt sa hun: Kan ikke

Er det bare en måte å si nei på uten å såre?

Hun: hahaha

Jeg: xD helgen kanskje?

Hun: skal boort.

Jeg: aah:s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...