Gjest Guest_Tanja_* Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Bare å ha sex? Tenk på alle kjønnsykdommer man kan få? Okey, du kan bruke kondom, både ved samleie, suging og slikking....Og kysse trenger du å kysse ei anna dame også? Nei Nei Nei, mine holdninger er å holde meg til EN ENESTE MANN. Og han må ha samme holdning, ellers er det umulig å leve sammen med ham.. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Men han sier at han elsker meg. Og at han såret henne for min del For å bevare kjærligheten med meg sier han.... Å såre henne måtte til, sier han. Og han har ingen dårlig samvittighet for det, fordi at han elsker meg:) Jeg elsker mannen min, og vil så gjerne ha han, og stole på han. Følte at det med advokaten er en videre bekreftelse for meg...og en stor nedtur for henne.. Og det vil vel si at han elsker meg.... Jeg ville heller sagt at han er en jævla feiging som ikke kan sette grensene for denne dama selv og stå for dem, og at han er jævlig manipulerende overfor deg for å "bevise" at han elsker deg. Kvitt deg med han før du blir såret igjen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Spent på videre respons fra trådstarter nå... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Rain_* Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Liker også at han såret henne, og brukte advokat mot henne. Det tyder på herlig kjærlighet for oss to:) Han må ha funnet ut at jeg var best, ihvertfall når han bruker advokat mot henne. Etter å ha lest her synes jeg det virker mer som du fryder deg over at han sårer henne, fordi han såret deg på samme måten. Måten dette er gjort på betyr ingenting, at han bruker en advoktat mot henne, hva betyr vell det? Har han så store problemer med å holde seg unna henne at han må få andre til å ordne opp for seg? Du sier du liker at han såret henne, men han såret jo deg minst like mye, så hvorfor ikke igjen? Etter hva som står her er det jo ikke annet å dømme enn at han er en drittsekk og tenker kun på seg selv. Lenke til kommentar
The_Kris Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 To alternativer som står igjen egentlig: 1) Marit er en total reject; dum, personligheten og følelsesnivået til en jente på 14, totalt virkelighetsfjern. 2) "Marit" er et utrolig bra troll, som har klart å beskrive det desidert mest patetiske forhold mellom de mest patetiske menneskene som noensinne har eksistert. Kan ikke annet enn å le lenger Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 For alle kvinner som tror de lever det perfekte liv. Så er alle menn utro Det er bare å leve med det og akseptere det. Slik er livet og vil alltids være slikt. Det er kun sex og ikke noe mer. Jeg ser ikke probleme. Jo verre man har for akseptere dette jo verre gjør man det. Mange skjønner ikke at man kan ha sex med en helt annen person og være utro. Men fortsatt være utfattelig glad i sin kjæreste. Det er kjærlighet. Men hvorfor har han da sex med en tilfeldig dame? Jo , fordi menn elsker spenning og det å kunne å søke noe nytt i blandt. Hva er galt med det? Hvorfor kan man ikke være fleksibel ? Man må kunne få lov å tilfredstille sine behov. Men fortsatt ha kjærlighet med sin dame. Få unger og bygge familie. Et åpent og fleksibelt forhold er det som varer lengst. Man kan ikke leve inne i TV skjermen og tenke at ingen er utro. Vi er perfekte og skal leve det perfekte liv. Skape en familie og bla bla. Gjør det beste ut av situasjonen. Det er no kun sex. Sex er ikke alt i livet. Det er det dummeste jeg har lest på lenge! Alle menn er utro? Hvor tar du dette fra? Hvorfor man ikke skal kunne ha sex med noen andre, mens man er i et forhold? Fordi det er kvalmendes. Et stort tillitsbrudd. Selvfølgelig, er begge parter enig i at man skal ha et åpent forhold, hvor sex med andre er helt ok, så er det greit. Men å bare slenge ut "alle menn er utro", og at alle kvinner må forholde seg til det? Herregud... Og Marit: Du skriver at han har bedratt deg i flere år!? I FLERE ÅR?? Hvorfor i all verden skriver du dette på et forum, det eneste som er å gjøre er å kaste drittsekken ut. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Marit_* Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg er SKIKKELIG forvirret over denne OPPFØRSELEN HANS. Ja, han har SVIKTET meg og jenta, det stemmer. Men er advokatbrev, og politi noe som er normalt å bruke mot ei jente, for å bevise kjærlighet ovenfor den dama som han er gift med, hvis han angret (istedet for å snakke på en hyggelig og ordentlig måte selv først?)?.....Hva ville dere ha gjort? Er dette måten utroe menn prøver å løse/håndtere angeren på? Og jenta da... Hun hadde nok problemer fra før av, og hun mente at å sende et slikt advokatbrev til henne var skikkelig kynisk psykopatisk ondskapsfullt gjort.... Og hun sa at jeg burde være obs på at mannen min sin oppførsel skader andre mennesker. Å få et slikt brev i posten er et sjokk, og kan være farlig... spesiellt hvis dette er mot en person som har problemer med å håndtere dette... Det kan ende med døden for enkelte, sa hun. Og hun uttrykte bekymring for meg også, og sa at dette var et farlig spill. Og at mannen min er hensynsløs!!! Jeg forsvarte mannen min til henne.. og sa at han var egentlig en god og snill mann.... Og gjorde mannen min dette for å være ond mot noen av oss?.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Tråden stenges da trådstarter har postet som ulike gjestenavn. EDIT: Om dette er feil, send meg gjerne en pm med en registrert bruker og forklar opplegget. Endret 14. desember 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg