Candle Jack Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Mannen min forteller til meg at jenta har problemer. Hun er sykelig forelska i han. Og han føler bare for meg, sier han.Han har sagt via sin advokat i et brev til henne at : han ønsker OVERHODE ikke å ha noe med henne å gjøre. Og at dersom hun forstyrrer han i livet sitt en eneste gang, så går han videre til sak. Jenta ringte meg, og spurte om jeg visste om dette. Og om jeg var sammen med han i tidsrommet de møttes.... Hun fortalte meg at han var drittsekk, og at jeg var naiv hvis jeg ikke trodde henne. Hun sa at han var psykopat, men han sier jo at hun er psykopat......? Og hun sa at han drev dobbeltspill mot oss.... og prøvde å ødelegge og knuse henne gang på gang med brev og alt mulig... hva tror dere? Kan du slutte å bruke "mannen min sa ditt og datt" som argument? Det er bare du her som faktisk tror det er sannhetet i det som kommer ut av kjeften hans Og slutt og nevne det jævla brevet, leste du ikke hva jeg skrev ista: Han "glapp ut".. Tror du ikke det var avtalt? Tror du at dem hadde avtalt det om han ABSOLUTT IKKE ville være med henne? Du bør vel skjønne at polititrusslene var falske, at hun var veldig klar over at dem kom, kanskje det til og med var hennes idé? Lenge siden jeg har blitt så irritert av en forumtråd men du er så sinnsykt naiv, skjønner du ingen ting? MANNEN DIN ELSKER DEG IKKE. Ok? Ikke for å virke frekk mot deg, Demantios, men ikke bruk mer energi på OP. Uansett hvor mye du prøver å forklare at mannen hennes ikke er noe å samle på, så vil hun ikke høre etter. La hun lære den harde veien. La hun tro på hans løgner, det er tydelig at han kommer til å gjøre det igjen. Du har gjort ditt, du har prøvd hjelpe henne sånn at hun slipper å oppleve mer smerte i framtiden. Du har tilbydd din hjelp, men hun spytter deg rett og slett opp i trynet. Noen folk er redd for å miste det som de holder kjært. Sånn er det bare. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Mest sannsynlig så dør hun ikke av det, og det som ikke dreper oss gjør oss sterkere eller hva? Så får vi håpe at ho får litt sterkere ryggrad av situasjonen etterhvert. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Advokat = elske veldig høyt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Marit_* Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jenta ringte til meg og sa blant annet: - at mannen min var en kynisk psykopat, som sendte henne advokatbrev istedet for å snakke hyggelig med henne og avslutte dette selv. - at mannen min gjorde dette for å manipulere henne, for han visste at hun hadde slitt i oppveksten, samt at hun hadde slitt i et forhold hun hadde hatt.... Hun føler at han gjør det fordi han bor på andre siden av landet, og bruker instanser, for å såre henne, fordi han er forelsket i henne, og vil stoppe henne for å orke å date. For dette har han gjort før. Og så kommet tilbake igjen. Og hun sa at han viste raseri og tegn til sjalusi, for å miste henne ved siste møte. - Hun sa også at mannen min risikerte å gjøre henne gravid, han sprutet i henne, selv om hun ikke gikk på prevensjon. - Hun sa at hun ga han en god del avvisninger sexuellt, pga at hun følte han virket så ustabil ut, og fordi hun var bitter på hvordan han hadde brukt politi mot henne før. Og dette ble han veldig såret av trodde hun. Hva skal jeg tenke om dette? Er redd at dette er et spill ja... Men skal jeg våge å stole på jenta... Han prøvde også denne gang å få politiet til å prate med jenta, før han gikk til advokat. Men politiet ville ikke ha noe med dette å gjøre lenger. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Wow.. eneste ordet jeg kan komme på er: wow.. Jeg veit at kjærlighet gjør blind, men det får da være måte på. Det her er så tydelig som dagen, og du spør hva du skal tenke om dette? Du skal ikke stole på typen din, og du skal ikke stole på dama. Det du skal gjøre er å våkne opp, rive deg løs fra denne typen-min-er-en-snill-kar-boblen din, og se hva du selv skriver. Nå gidder jeg ikke bidra mer til denne diskusjonen, for du hører jo ikke på oss uansett. Du får tydeligvis lære dette den harde veien. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Marit_* Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Men mannen min har gråtet tårer for meg, og bedd på sine knær om at jeg må bli....Og sier at han driter i jenta..... Han sier at jeg er Alt i livet for han... Så jeg står i villrede.... Skal jeg beholde han eller ikke liksom? Tenker på å bryte ut, kanskje hevne meg, og gjøre det samme tilbake.......Og dumpe han når jeg finner en annen.... Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Men mannen min har gråtet tårer for meg, og bedd på sine knær om at jeg må bli....Og sier at han driter i jenta..... Han sier at jeg er Alt i livet for han... Så jeg står i villrede.... Skal jeg beholde han eller ikke liksom? Tenker på å bryte ut, kanskje hevne meg, og gjøre det samme tilbake.......Og dumpe han når jeg finner en annen.... Hvordan kan du tro på noe sånt når han har vært utro? Tror du du var "Alt i livet for han" når han skampulte ho andre madammen? Våkn opp Lenke til kommentar
Gjest Guest_Marit_* Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 _Jeg vet at jeg ikke var alt i livet for han, siden han gjorde det... men kanskje jeg er det nå? i dont know... Men vurderer å gjøre hevn, samt, forlate han til fordel for en annen mann..... _______________________________________ Hvordan kan du tro på noe sånt når han har vært utro? Tror du du var "Alt i livet for han" når han skampulte ho andre madammen? Våkn opp Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Tja, spennende greier, bare synd det er bøll. Lenke til kommentar
The_Kris Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 - at mannen min var en kynisk psykopat, som sendte henne advokatbrev istedet for å snakke hyggelig med henne og avslutte dette selv. Helt riktig. - at mannen min gjorde dette for å manipulere henne, for han visste at hun hadde slitt i oppveksten, samt at hun hadde slitt i et forhold hun hadde hatt.... Hun føler at han gjør det fordi han bor på andre siden av landet, og bruker instanser, for å såre henne, fordi han er forelsket i henne, og vil stoppe henne for å orke å date. For dette har han gjort før. Og så kommet tilbake igjen. Og hun sa at han viste raseri og tegn til sjalusi, for å miste henne ved siste møte. Virker nokså sannsynlig, mannen er en sosiopat, usikker, og kynisk. - Hun sa også at mannen min risikerte å gjøre henne gravid, han sprutet i henne, selv om hun ikke gikk på prevensjon. Tegn på elendig virkelighetsoppfatning, som stemmer overens med de to øvrige punktene. - Hun sa at hun ga han en god del avvisninger sexuellt, pga at hun følte han virket så ustabil ut, og fordi hun var bitter på hvordan han hadde brukt politi mot henne før. Og dette ble han veldig såret av trodde hun. ... --------------------- Sier bare: lol Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Konge tråd Jeg må ha vært snill gutt i år da nissen har gitt meg noe spennede å lese på i dag Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 _Jeg vet at jeg ikke var alt i livet for han, siden han gjorde det... men kanskje jeg er det nå? i dont know... Men vurderer å gjøre hevn, samt, forlate han til fordel for en annen mann..... _______________________________________ Hvordan kan du tro på noe sånt når han har vært utro? Tror du du var "Alt i livet for han" når han skampulte ho andre madammen? Våkn opp Nettopp, du vet ikke. Vi prøver å hjelpe deg, men du velger fremdeles å krangle over noe som er så tydelig. Enten er du en suksessfull troll som nettopp har trollet en hel del folk, eller så er du rett og slett stokk dom. Sorry. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Men mannen min har gråtet tårer for meg, og bedd på sine knær om at jeg må bli....Og sier at han driter i jenta..... Han sier at jeg er Alt i livet for han... Ganske enkelt så spiller han på samvittigheten din for at du skal holde på han. Bra du tenker på å løsrive deg, det er det du trenger Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Så du vil tilgi han for å være en godt igjennomført drittsekk? Kanskje du ser hva han er i stand til å gjøre? Først drar han til ei annen for å ha samleie og gud vet andre ting. Deretter slår han hun oppi trynet med advokatbrev og hele pakka? Han er rett og slett en feiging og jeg tror at dette kommer til å skje igjen om du er så naiv og ser på dette som "ingenting". Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg tror trådstarter egentlig er denne andre kvinnen som det snakkes om. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Men mannen min har gråtet tårer for meg, og bedd på sine knær om at jeg må bli....Og sier at han driter i jenta..... Han sier at jeg er Alt i livet for han... Så jeg står i villrede.... Skal jeg beholde han eller ikke liksom? Tenker på å bryte ut, kanskje hevne meg, og gjøre det samme tilbake.......Og dumpe han når jeg finner en annen.... Etter å ha lest alt som er i denne tråden har jeg bare en ting å si. Og med fare for å virke som et rasshøl ; SLUTT Å VÆR SÅ FORBANNA NAIV! >< Jeg tviler meget sterkt på at mannen din elsker deg så mye, da han var utro første gang! Åja, han har sikkert felt et par tårer for deg. Men helvete. Mannen din er ikke så forbanna perfekt som du skal ha det til. For meg virker både han OG hun andre jenta som to gedigne rasshøl som har 0 respekt for andres følelser. Sorry meg altså! For et tilbakestående emne -.-" Endret 11. desember 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jenta ringte til meg og sa blant annet: - at mannen min var en kynisk psykopat, som sendte henne advokatbrev istedet for å snakke hyggelig med henne og avslutte dette selv. - at mannen min gjorde dette for å manipulere henne, for han visste at hun hadde slitt i oppveksten, samt at hun hadde slitt i et forhold hun hadde hatt.... Hun føler at han gjør det fordi han bor på andre siden av landet, og bruker instanser, for å såre henne, fordi han er forelsket i henne, og vil stoppe henne for å orke å date. For dette har han gjort før. Og så kommet tilbake igjen. Og hun sa at han viste raseri og tegn til sjalusi, for å miste henne ved siste møte. - Hun sa også at mannen min risikerte å gjøre henne gravid, han sprutet i henne, selv om hun ikke gikk på prevensjon. - Hun sa at hun ga han en god del avvisninger sexuellt, pga at hun følte han virket så ustabil ut, og fordi hun var bitter på hvordan han hadde brukt politi mot henne før. Og dette ble han veldig såret av trodde hun. Hva skal jeg tenke om dette? Er redd at dette er et spill ja... Men skal jeg våge å stole på jenta... Han prøvde også denne gang å få politiet til å prate med jenta, før han gikk til advokat. Men politiet ville ikke ha noe med dette å gjøre lenger. Det du skal tenke er at denne jenta er smartere enn deg og ser faktisk hvilken douchebag mannen din er. Hun prøver også å få deg til å se det, men du ser jo like bra en muldvarp. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeg ville faktisk trodd mer på hu andre dama, enn det jeg ville trodd på han. Men hvor lenge har dere vært sammen egentlig? Og hvor lenge har han egentlig vært utro? Du burde dumpe han. Og nei, ikke ta hevn. For da ser det bare ut som du beholder han for sikkerthetsskyld. Dump han, glem han, finn deg en du kan stole på! Jeg tror heller ikke du ville likt å leve med det, du kommer aldri til å stole nok på han, hvis han går ut noe sted, tror jeg du kommer til å sende han melding eller ringe han hele tiden for å sjekke hva han driver med. Menmen, det er ditt valg. vi prøver bare å hjelpe deg. hvis du ikke vil høre på oss så trengte du ikke å spørre her på forumet engang. Jeg vet at kjærlighet kan gjøre blind, men at det går ann å bli så manipulert av en mann er vansklig å skjønne. Endret 11. desember 2008 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Dump han.. Eneste rådet fra meg.. Du kommer garrantert til å finne deg en ny en i nærmere framtid.. Om du har nokk vett i huet til det... Du kommer til å tenke tilbake på den dagen det skjedde og tenke at du er sååå glad for at valgte å dumpe han.. Ærlig.. Jeg må LE!!!! Av det du sa.. "Jeg er faktisk glad for at han var utro, for dere ser jo nå... Jeg er bare BEST for han" Sorry ass.. men det er det dummeste jeg noensinne har hørt i mitt liv!!.. DUMP HAN!! *Ler* Kansje du skal slå deg sammen med hu andre jenta og gå imot han .. Det hadde vært noe det.. SIden han brukte og manipullerte hun som du sa.. Prøv det du .. Kansje dere tjener noe på det også.. Og trådstarter.. hvorfor lagde du en tråd om dette?.. Du ber om hjelp.. Men tar ikke imot hjelpen vi tilbyr deg..!! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 enten er dette kødd, eller så er du utrolig naiv. ---------------------------------- Er jeg naiv? Et advokatbrev, med trussel, om å gå videre til forliksråd, erstatningssøksmål, sak, dersom hun kontakter han en eneste gang, er ikke det bra nok? Er det ikke bra for vår kjærlighet? Han sier at han tenker på seg selv, og sine ønsker. At jenta er såret, bryr han ikke engang. Det eneste han tenker på er meg sier han.... Lover det bra? Eller er jeg naiv? Du er naiv ja. Kva er det liksom som skal erstattast ved dette "erstatningssøksmål"? Og "trussel"? Dette må jo vera kødd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg