Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Elsker han meg høyt nok?


Gjest Guest_Marit_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Marit_*

Hva om det går 2 måneder og du ikke lengre er best?

_____________________________________

 

Jeg er faktisk glad for at han var utro, for dere ser jo nå... Jeg er bare BEST for han :)

 

Han brukte advokat mot henne, og såret henne. Og det har han aldri gjort mot meg :)

 

Greit at han gikk til politi, og fikk dem til å ringe henne og be henne holde seg langt vekke tidligere, og så glapp han ut og hadde kontakt med henne igjen.... Men denne gangen bruker han enda hardere trusler som advokat, sak, og erstatningsøksmål.. Det er bra for min del. Og jeg føler meg vel med at jeg gikk foran den jenta ihvertfall. Da vil han nok aldri svikte meg uansett. For jeg er bare best :)

Lenke til kommentar
Jeg er faktisk glad for at han var utro, for dere ser jo nå... Jeg er bare BEST for han :)

 

Han brukte advokat mot henne, og såret henne. Og det har han aldri gjort mot meg :)

 

Greit at han gikk til politi, og fikk dem til å ringe henne og be henne holde seg langt vekke tidligere, og så glapp han ut og hadde kontakt med henne igjen.... Men denne gangen bruker han enda hardere trusler som advokat, sak, og erstatningsøksmål.. Det er bra for min del. Og jeg føler meg vel med at jeg gikk foran den jenta ihvertfall. Da vil han nok aldri svikte meg uansett. For jeg er bare best :)

 

Jeg er også best.

Skjønner ikke hvorfor du spørr når du allerede har gjort deg opp en mening?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Marit_*

Skjønner ikke hvorfor du spørr når du allerede har gjort deg opp en mening?

 

_________________________________

 

Jeg er nyskjerrig på meningsmålingen... Om jeg er best for han? :) Og om mannen min er klok i sine avgjørelser ovenfor meg... Var det fornuftig å gi jenta et advokatbrev, og be henne holde seg langt borte... ?

Lenke til kommentar

Seriøst trådstarter! For alt du vet kan dem nå holde på i trygghet mens du beroliger deg med et advokatbrev? Kanskje dem har prata på forhånd og avtalt det for å berolige deg mens dem holder på videre? Han reiser til andre siden av landet for å treffe en annen og du tror han elsker deg? Sorry, men jeg tviler. Og han får politiet til å ringe, men så ender han opp med henne igjen? Skal love deg han glepper ut igjen bak ryggen din siden du er så skråsikker på at dette har roet seg. Høres ut som et skikkelig spill fra hans side og du går rett i fella

Lenke til kommentar

Virker som om du allereie har bestemt deg, men det er noko som eg stussar over.

 

Han glapp og besøkte jenta igjen sa du. Og no truar han med advokat, sak og erstatningsøksmål... På kva slags grunnlag? Eg er ikkje noko advokat eller kjenner loven godt nok i dette tilfellet, men sidan han allereie har "brutt" sin eigen greie ved at ho skulle holde seg vekke, tvilar eg på at han kan opprette noko vidare sak. Berre tullprat frå han si side.

 

Og ikkje for å vere stygg, men han karen din virker som å vere ein drittsekk som ikkje klarar å handtera problema sine på ein skikkeleg måte. Ikkje noko å samle på.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Marit_*
Seriøst trådstarter! For alt du vet kan dem nå holde på i trygghet mens du beroliger deg med et advokatbrev? Kanskje dem har prata på forhånd og avtalt det for å berolige deg mens dem holder på videre? Han reiser til andre siden av landet for å treffe en annen og du tror han elsker deg? Sorry, men jeg tviler. Og han får politiet til å ringe, men så ender han opp med henne igjen? Skal love deg han glepper ut igjen bak ryggen din siden du er så skråsikker på at dette har roet seg. Høres ut som et skikkelig spill fra hans side og du går rett i fella

 

____________________________

 

Jeg har sagt til han at han kan ta henne, men han sier at han ikke vil ha henne....

 

Og det med advokat var fornuftig. Han sier at hun er forelska i han, og for å få henne til å forstå at han ikke er forelska i henne, så gjør han det...

 

Mener du at dette kan være et spill? Tror du at denne jenta er uaktuell for han i fremtida? Tror du at han og henne går bak ryggen med dette? Merkelig....

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Marit_*

Jenta kontaktet meg med en gang, etter advokatbrevet. Og sa at hun så at jeg og han sto på samme adresse faktisk.

Hun spurte om vi var sammen... Og jeg sa ja....

 

Hun begynte å legge ut med at han lurte meg... Og at han manipulerte henne, og meg. Samtidig fortalte hun at min egen mann hadde sagt at jeg var dårligere enn henne sexuellt, og at han var stygg mot meg også.

Samt at hun følte at han lurte oss begge, slik jeg var klar over det.

 

Han sier at hun vil prøve å ødelegge for oss. Og at jeg må ligge unna henne. Og ikke snakke med henne hvis hun tar kontakt igjen. Er du sikker på at det er han som er drittsekken her?

Lenke til kommentar
Jeg har sagt til han at han kan ta henne, men han sier at han ikke vil ha henne....

 

Og det med advokat var fornuftig. Han sier at hun er forelska i han, og for å få henne til å forstå at han ikke er forelska i henne, så gjør han det...

 

Mener du at dette kan være et spill? Tror du at denne jenta er uaktuell for han i fremtida? Tror du at han og henne går bak ryggen med dette? Merkelig....

Herregud, du virker som ei av dem kvinnfolka som blir lurt gang på gang på gang, og er så dumsnill og tilgir og aldri forstår.

Han "glapp ut".. Tror du ikke det var avtalt? Tror du at dem hadde avtalt det om han ABSOLUTT IKKE ville være med henne? Du bør vel skjønne at polititrusslene var falske, at hun var veldig klar over at dem kom, kanskje det til og med var hennes idé?

Nå som du er så trygg på han, elsker han og tror han elsker deg så kan han gjøre som han vil mens du sitter naivt hjemme og tenker "han er sikkert hos en kompis inatt og". Skjerp deg jente! Ser du ikke at vi advarer deg mot han her. Huff! Han elsker deg ikke høyt nok, han respekterer deg ikke engang. Han leker med deg, det er obvious! Enten gjør kjærlighet blind eller så er du bare mindre smart

Lenke til kommentar
Samt at hun følte at han lurte oss begge, slik jeg var klar over det.

 

Han sier at hun vil prøve å ødelegge for oss. Og at jeg må ligge unna henne. Og ikke snakke med henne hvis hun tar kontakt igjen. Er du sikker på at det er han som er drittsekken her?

Jeg hadde stolt på jenta. Mannen din ser ut til å leve et dobbeltliv

 

Han er så søt og god :)

God? Han er ikke mye god skal jeg si deg. En forbanna egoist som lever godt på løgnene sine

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Marit_*
Samt at hun følte at han lurte oss begge, slik jeg var klar over det.

 

Han sier at hun vil prøve å ødelegge for oss. Og at jeg må ligge unna henne. Og ikke snakke med henne hvis hun tar kontakt igjen. Er du sikker på at det er han som er drittsekken her?

Jeg hadde stolt på jenta. Mannen din ser ut til å leve et dobbeltliv

 

_____________________________________________________

 

Mannen min forteller til meg at jenta har problemer. Hun er sykelig forelska i han. Og han føler bare for meg, sier han.

Han har sagt via sin advokat i et brev til henne at : han ønsker OVERHODE ikke å ha noe med henne å gjøre. Og at dersom hun forstyrrer han i livet sitt en eneste gang, så går han videre til sak.

 

Jenta ringte meg, og spurte om jeg visste om dette. Og om jeg var sammen med han i tidsrommet de møttes....

Hun fortalte meg at han var drittsekk, og at jeg var naiv hvis jeg ikke trodde henne. Hun sa at han var psykopat, men han sier jo at hun er psykopat......? Og hun sa at han drev dobbeltspill mot oss.... og prøvde å ødelegge og knuse henne gang på gang med brev og alt mulig... hva tror dere?

Lenke til kommentar

Utrolig hvor naiv det går an å bli, egentlig.

 

Han holdt på med en dame, i beste fall var han lei av deg og ønsket noe mer, i verste fall trenger vi ikke gå inn på.

Han avsluttet forholdet med denne dama, og fortalte deg om det, han sendte av en eller anne grunn politiet til henne, pussig.

Så glapp han ut og kontaktet henne! ETTER å ha sendt POLITI på henne av en eller annen absurd symbolsk grunn!

Allerede her ser jeg at han har seriøse tvil rundt forholdet til han og deg.

Så sender han en advokat på henne for å avslutte forholdet, den her fyren er en total idiot, han har ingen rettslig grunn til det slik du beskriver det!

 

Newsflash: Du er helt tydelig ikke "best" i hans øyne, i forhold er det sjeldent man opererer med "three strikes out", det er enten first (1.) eller second (2.).

 

Å tro at dette advokat-styret er på noen som helst måte positivt er hva som gjør det mer naiv enn noe.

Greit, du har følelser for ham, og kjærlighet gjør blind, men du må forstå at det her er en fyr med seriøse problemer.

Dette med å bruke tredjeparter for å avslutte forhold var noe man gjorde på barneskolen, jeg sier det igjen, det her er en fyr med seriøse problemer.

 

På en annen side kan du like godt henge deg på den typen din, siden det ikke virker som du vet bedre for deg selv ;)

Lenke til kommentar

Hvordan kan det at han tråkker på dama han var utro med være av kjærlighet til deg? Hva om den andre dama var deg? Hva om han kommer til og være utro med ei annen dame da, og så gjentar dette her seg. Er det fremdeles nok at han snakker litt med andre instanser som igjen har en liten brevveksling. Beviser han da at han fremdeles elsker deg høyest?

 

For alt jeg vei kan det hende han virkelig angrer osv, men hadde han elska deg høyt som du sier, så hadde han aldri gjort dette her i utgangspunktet.

 

Jeg sitter igjen med en følelse av at du er veldig avhengig av han og at du vil ha en bekreftelse utenifra på at dette er det riktige valget.

Lenke til kommentar
Mannen min forteller til meg at jenta har problemer. Hun er sykelig forelska i han. Og han føler bare for meg, sier han.

Han har sagt via sin advokat i et brev til henne at : han ønsker OVERHODE ikke å ha noe med henne å gjøre. Og at dersom hun forstyrrer han i livet sitt en eneste gang, så går han videre til sak.

 

Jenta ringte meg, og spurte om jeg visste om dette. Og om jeg var sammen med han i tidsrommet de møttes....

Hun fortalte meg at han var drittsekk, og at jeg var naiv hvis jeg ikke trodde henne. Hun sa at han var psykopat, men han sier jo at hun er psykopat......? Og hun sa at han drev dobbeltspill mot oss.... og prøvde å ødelegge og knuse henne gang på gang med brev og alt mulig... hva tror dere?

Kan du slutte å bruke "mannen min sa ditt og datt" som argument? Det er bare du her som faktisk tror det er sannhetet i det som kommer ut av kjeften hans

 

Og slutt og nevne det jævla brevet, leste du ikke hva jeg skrev ista:

Han "glapp ut".. Tror du ikke det var avtalt? Tror du at dem hadde avtalt det om han ABSOLUTT IKKE ville være med henne? Du bør vel skjønne at polititrusslene var falske, at hun var veldig klar over at dem kom, kanskje det til og med var hennes idé?

Lenge siden jeg har blitt så irritert av en forumtråd men du er så sinnsykt naiv, skjønner du ingen ting? MANNEN DIN ELSKER DEG IKKE.

Ok?

Lenke til kommentar
Ja, kanskje er jeg blind.. Men jeg skal prøve å overvåke han videre. Passe på han....

For jeg vil så gjerne stole på han, og eie han :) Han er så søt og god :)

 

Hjælpes.

 

Førsteposten var forsåvidt helt grei, og en legitim ting å spørre om, men du blir jo bare mer og mer borderline og bekreftelsessyk. Hvorfor spør du oss om han elsker deg? Er det liv på andre planeter? Fantes noen gang Atlantis? Er speilegg godt?

 

Det at han gikk så ekstremt til verks trenger nødvendigvis ikke bety at han elsker deg. Bare at han ikke elsker henne, evt. at han har litt halv-sosiopatiske trekk.

Lenke til kommentar

wow.. blir mer og mer overasket av å lese det du skriver her, Marit.

 

Her har du allerede bestemt deg på hva du vil tro på, og har kommet til dette forumet rett og slett for å få bekreftelse på at det du tror på er rett. Og nå som ingen av oss er enige med det, så prøver du fortsatt?

 

Enten får du gjøre det du tydeligvis har bestemt deg for å gjøre, og la det være. Eller så får du ta rådene våre.

Det er tydeligvis ikke oss du skal overtale om at du gjør det rette, men deg selv. Noe to sider med innlegg fra din side har bevist at ikke er det rette.

 

Men ikke kom på dette forumet og spør om hvorfor ting skjedde som det skjedde når han igjen er sammen med ei dame..

 

Sorry å måtte si det, men du er ganske naiv hvis du tror på alt denne karen sier. Det er sånne som deg som gir menn muligheten til å bli skitne "players" fordi sånne som deg er så lette å lure..

 

Jeg er vanligvis ikke så kritisk på mine innlegg på dette forumet, men denne tråden tar virkelig kaka..

Lenke til kommentar

Du er nok litt naiv Marit, men det er det slike sterke følelser gjør med oss. Men tingen er at han har vært utro mot deg og det er nok en god sjang for at det vil skje igjen.

Jeg tror han elsker deg mer enn denne jenta, men han var alikevel utro og de fleste handlinger blir gjort av en grunn. Det kan selfølgelig være at han syntes denne jenta var deilig og av den grunn hadde seg med henne, i så fall er nok ikke han her noe å spare på for da vil han nok ikke ha vanskelig for å gjenta dette med ei annen ei. En annen grunn kan være at denne jenta gav han noe som ikke du har gitt han, sansynligvis noe sexuelt. Hvis så burde du finne ut hva dette er slik at han ikke trenger å oppsøke andre jenter for å få det. Det kan godt være han er flau over det, men du burde finne ut den egentlige grunnen til hvorfor han var uttro. Etter det kan en heller drøfte om han er noe å ta vare på eller ikke.

Lenke til kommentar

Beklager om innlegget er brutalt. Beklager også lengden, men regner med hvertfall trådstarter vil lese, som egentlig er alt som betyr noe.

 

Slik jeg ser det er han glad i deg, men han synes kanskje mye av spenningen er borte. Han synes det er spennenede og litt farlig å møte denne kvinnen, noe jeg forstår veldig godt. Jeg tror at advokaten har forsterket dette, at du fant ut av det (eller om han sa det?) var bare et spark i ræven hans som tok ham ut av transen. Jeg tror han alltid vil ha følelser for denne damen.

 

MEN, om du kan leve med sviket hans, og tanken på at han fremdeles har følelser for denne kvinne, for det tror jeg han har, så er det jo bare helt opp til deg hva du velger. Vil du risikiere at du selv en dag blir damen som han forlater til fordel for den andre?

 

Jeg tipper at han rett og slett ikke tenkte helt klart på konsekvenser når han møtte henne, og når du fikk vite om det, begynte hjernen å tenke annerledes, han overveide mulighetene og fant ut av det er sikrest å bli hos deg. Den andre kvinnen var vel en "long-shot". (hihi...BEKLAGER).

 

Uansett, så betyr dette også at han HAR følelser for deg, og hans handlinger og ord til deg tilsier jo at han er mer glad i deg enn henne. Om du har tro på han, som det virker som du har, skjønner jeg ikke hva du gjør på dette forumet. Si at du elsker ham, at du vil være med han, og om han sviker deg igjen skal du sparke ham i ballene (dette kan være mer smertefullt enn du aner). Og for all del, bli mer spennende, ettersom jeg tror det kanskje er en faktor her. Han er et vilt dyr, som er i lenker av den moderne verdens lover og regler. Han kan med din hjelp ha det annerledes sammen med deg, men bare med din hjelp. Hjelp ham.

 

At han sendte dette brevet osv var btw et bra steg i "din" retning, sier seg selv. Denne andre kvinnen skal være bra forelsket om hun tar kontakt nå. Go for it sister! (jeg er gutt, men dette er et fritt land, stfu...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...