levlex Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nok et svensk mobileventyr er over. Les mer Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dette var trist. En eventuell Neonode N3 med litt fine spesifikasjoner og samme konsept tror jeg ville solgt bra! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dette er veldig trist, jeg som hadde håpet at det skulle komme en oppdatert n3 en dag Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Trist nyhet, Neonode var langt forut for sin tid med N1 og hadde stort potensiale. Foreløpig er den amerikanske grenen av Neonode uberørt av den svenske konkursen.Lager denne avdelingen også telefoner? Håper på en knøttliten N3 med Android. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Kjempe trist nyhet. Hadde håpet det ikke ville ende slik da jeg hadde sett frem til deres neste mobil. Det som også er veldig dumt er jo at de som har kjøpt mobilen, inkl meg, ikke kan få den reparert eller erstattet ved feil. Skal sies at jeg ikke bruker min lengre pga elendig dekning, som bare har blitt værre. Men det er sikkert noen der ute som fortsatt bruker den. Endret 10. desember 2008 av Ördög Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Dette var noe skikkelig dritt, men det har jo sett mørkt ut lenge. Husker jeg ventet på N1 siden de annonserte den og når jeg endelig fikk den var jeg overlykkelig. N2 var enda bedre, men selvfølgelig med noen mangler. Hadde virkelig håpet på en evt. N3 før de måtte gi seg. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Syntes at telefonen var liten og hadde fin design. Ikke så veldig brukervennlig men ble veldig grei når man lærte å bruke det. Dumt at N3 ikke kommer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Drita. N2en jeg hadde var den beste mobilen jeg har hatt. Den eneste grunnen til at jeg sendte den tilbake var at den funket _VELDIG_ dårlig sammen med onecall. Diverse tekstmeldinger dukket aldri opp, noen kom flere dager for sent osv. Da jeg satt simkortet inn i den gamle sony ericsson mobilen min kom det plutselig 20-30 meldinger i innboksen med en gang... Ellers var det den perfekte mobilen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kan ikke si at jeg kommer til å savne dem noe særlig, men er alltids litt trist hvis en mobilaktør går konkurs. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det var jo en bombe... De lanserer en "forut for sin tid"-mobil for nesten 5 år siden, men den er ikke mulig å få kjøpt. 3 år etter lanserer de den samme telefonen, som i mellomtiden naturligvis har blitt utdatert og lite interessant. Hovedforskjellen er at det nå er mulig å få kjøpt den for de som leter. Hadde tro på Neonode når de kom med den første mobilen (som jeg ikke fikk kjøpt), men N2 var jo bare håpløst lite interessant når de presenterte den. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Synd. Det er en skikkelig sjarm over de mobilene. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Aj da. På tide å gå over til "den store stygge ulven" igjen da; Nokia ... Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Flott. Nok en useriøs mini-aktør ut av markedet. Ønsker all konkurranse velkommen på markedet, men da må de utvise langt mer seriøsitet enn Neonode. Endret 11. desember 2008 av arehei Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Den er kjiiiip "/ sitter med en iphone jeg nå da, en en n2 i tilegg har jeg alltid hatt lyst på jaja, er fornøyd med iphone uansett Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Huff. Nå som N3 ikke kommer, hva slags telefon skal jeg da se frem til? Noen tips? Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Huff. Nå som N3 ikke kommer, hva slags telefon skal jeg da se frem til? Noen tips? Personlig ser jeg mest frem til mobiler med android OS. Kogan er neste ut, men vet ikke helt hva jeg skal synes på nåværende tidspunkt, om den. Så langt ser det ut til at jeg kjøper meg G1 etter nyttår, om det ikke skjer noe spennende... Har ikke penger til ny mobil før det uansett. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) G1, absolutt noe jeg kan vurdere ja, men lurer på å vente å se hva som kommer på androidfronten i 2009. HTC satser vel etter hva jeg har forstått, og har flere på vei. Endret 12. desember 2008 av StaBBer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg