Rekeomelett Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei, Kom opp i norsk muntlig her i dag og fikk i oppgave (eller tema) å finne ut hva popmusikk dreier seg om. Jeg trenger litt hjelp med å komme i gang og med ideér til hva jeg skal si. Noen som har noen forslag til hva jeg kan si om dette temaet? På forhånd takk -yekcoh Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vi har en egen seksjon for "Skole og Leksehjelp", anbefaler deg og prøve der Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Vi har en egen seksjon for "Skole og Leksehjelp", anbefaler deg og prøve der jaja men så var jo oppgaven "popmusikk" og da tenkte jeg at dere visste litt om dette her på musikkforumet Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Joda, du kan alltid prøve. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det holder med én tråd i riktig kategori. Tråden stenges og reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg