Rekeomelett Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei, Kom opp i norsk muntlig her i dag og fikk i oppgave (eller tema) å finne ut hva popmusikk dreier seg om. Jeg trenger litt hjelp med å komme i gang og med ideér til hva jeg skal si. Noen som har noen forslag til hva jeg kan si om dette temaet? På forhånd takk -yekcoh Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 bump Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 "hva det dreier seg om"? nøyaktig ordrett hva var oppgaven? om temaet kan du jo fortelle: - hva popmusikk er (definere begrepet og sånn), - popmusikkens evolusjon Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 hva popmusikk dreier seg om. -Fengende og passe lange låter (3-5 min) -Melodier man lett husker/som kan nynnes på -Tekster som folk kan relatere seg til Noen punkter som passer til gjennomsnittlig popmusikk vil jeg si. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Vi fikk bare et spørsmål hvor det står, Hva dreier popmusikk seg om? Så fikk vi beskjed om å gjøre mest mulig ut av det. Finne mest mulig relevante ting innenfor det temaet. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 huff, jeg synes de fleste eksamensoppgaver er utrolig dårlige jeg ville som sagt valgt å presentere begrepet popmusikk, og hvordan popmusikken har forandret seg de siste femti åra. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Du må få med King of Pop hvertfall Lenke til kommentar
Newklear Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Du må få med King of Pop hvertfall Er det Elvis du refererer til? For han var vel "The King of Rock 'n roll," om jeg ikke husker feil ;o Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Vil vel tro han siktet til Michael Jackson... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Vil vel tro han siktet til Michael Jackson... Er nok MJ ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå