Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

psykopatisk oppførsel av en mann?

Gjest Guest_marie_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_marie_*

Hva ville du følt hvis en mann, du hadde nettopp hatt et type forhold med, behandlet deg så kynisk... og så styggt at han på en måte : "kunne se deg gå gjennom isen, uten å gi en håndsrekning for å hjelpe deg, og istedet pushe deg lengre nedover"?

Slik var en mann mot meg nærmest...

Er dette normalt, og er det hat?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg mann, så jeg kan ikke si hva jeg ville følt hvis en annen mann hadde behandlet meg sånn..

Men jeg kan si hva jeg hadde følt hvis en kvinne hadde behandlet meg sånn:

Jeg ville følt meg forferdelig. Enkelt og greit.

Men i stedet for å gå rundt å synes synd på seg selv og føle seg dritt, må man se fremover. Tenk heller at man er heldig som er kvitt personen, sånn at man kan komme seg videre og fremover. :)

Ja, det er normalt med drittsekker, så hvis man klarer å komme seg igjennom livet uten å støte på en eneste drittsekk, så har man ikke levd livet godt nok. :)

Lenke til kommentar

Du kunne skrevet på gresk og jeg hadde forstått like mye av hva du hadde ment i det du skriver. Skriv fra virkligheten, ikke lag koder utav det og gjem det i metaforer. Gjør det så skal jeg prøve å hjelpe deg litt, men hvordan kan vi forstå noe utav det der? Jeg klarer ikke engang å tenke på om han er jævlig eller at det er du som oppfatter han som jævlig. Skriv litt mer detaljert og lengre neste gang. Ok? :)

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...