Gjest Guest_marie_* Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hva ville du følt hvis en mann, du hadde nettopp hatt et type forhold med, behandlet deg så kynisk... og så styggt at han på en måte : "kunne se deg gå gjennom isen, uten å gi en håndsrekning for å hjelpe deg, og istedet pushe deg lengre nedover"? Slik var en mann mot meg nærmest... Er dette normalt, og er det hat? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nå er jeg mann, så jeg kan ikke si hva jeg ville følt hvis en annen mann hadde behandlet meg sånn.. Men jeg kan si hva jeg hadde følt hvis en kvinne hadde behandlet meg sånn: Jeg ville følt meg forferdelig. Enkelt og greit. Men i stedet for å gå rundt å synes synd på seg selv og føle seg dritt, må man se fremover. Tenk heller at man er heldig som er kvitt personen, sånn at man kan komme seg videre og fremover. Ja, det er normalt med drittsekker, så hvis man klarer å komme seg igjennom livet uten å støte på en eneste drittsekk, så har man ikke levd livet godt nok. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Move on og pris deg hellig for at han ikke er en del av livet ditt lengre. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Du kunne skrevet på gresk og jeg hadde forstått like mye av hva du hadde ment i det du skriver. Skriv fra virkligheten, ikke lag koder utav det og gjem det i metaforer. Gjør det så skal jeg prøve å hjelpe deg litt, men hvordan kan vi forstå noe utav det der? Jeg klarer ikke engang å tenke på om han er jævlig eller at det er du som oppfatter han som jævlig. Skriv litt mer detaljert og lengre neste gang. Ok? Endret 10. desember 2008 av Demantios Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 At dama virkelig har problemer med å finne seg en "nice guy" og klarer alltid å falle for en "bad guy" uansett hvor dårlig erfaringer hun måtte ha med slike gutter, og generelt har lite orden og oversikt over sitt eget liv. Og det er ikke hat. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Du beskrev nettopp hvordan mamma sine forhold med menn har vært i de siste 15 årene Blåbær Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Move on, og vær litt mer kritisk til type menneske du blir sammen med neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå