Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Akseptabelt å bli uthengt på nett?

Gjest Guest_mina_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_mina_*

Hvordan hadde du reagert, dersom en eks-elskerinne, eller eks generellt, uthengte deg på nett? Dvs at hun lagde en profil der hun negative ting om deg ut, osv...? Hadde du bare latt henne fortsette med det? Eller ville du prøvd å stoppe henne med det?

Her er et eksempel: vet om en mann som er uthengt på nettet. Han rotet med en dame, behandlet henne dårlig. Provoserte henne, og gjorde masse fælt mot henne. Han har gift og har dame i tillegg til alt dette. Han aksepterer at hun henger han ut som utro, og skriver at han er en selvtenker, og behandler kvinner dårlig.

Han lar henne gjøre det. Hun har gjort dette før, og så knullet han henne etter det, og nå lar han hun gjøre dette igjen....

Hva tenker dere om slikt? Er det ikke rart?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_mina_*

Enig i det. Jeg hadde prøvd å kontakte vedkommende med en eneste gang. Men han gjør det motsatte mot henne. Han skriver stygge ting til henne... Og bidrar til mer provokasjon.... Selv om han "liksom" ønsker å bli kvitt henne...

Han har samboer som han var utro mot. Dette må jo være flaut for henne også, at han er uthengt som utro, på toppen av hans utroskaper....

Jeg hadde ringt politiet det sekundet jeg hadde sett noe slikt. Muligens prøvd å ta kontakt med vedkommende én eneste gang.
Lenke til kommentar

Jeg ble uthengt (uten grunn) på en side som het randomsluts.com. Var en jente som hadde klikket vinkel og hentet mange bilder fra et nettsted for folk på bergenkanalen på EF-net. Dette gikk ut over ca 15 av de meste populære på nettstedet.

Jeg fant ut hvem som hadde laget siden, hvem som hadde kodet siden og hvem som hostet siden på en liten time, sendte noen meldinger og truet med anmeldelse. En time senere var bildene borte, med en offentlig unnskyldning. Siden ble tatt bort etter få dager.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...