Super-Nisse Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei jeg har en acer aspire 5920g som tasaturet og touch paden ikke virker på (Virker kun med Ekstern mus. Skikkelig skuffa.Det skjedde etter jeg hadde brukt ekstern mus en stund så når jeg skulle bruke touchen virka den ikke. Når jeg skulle prøve å fikse det trykte jeg på Fn+ f 1-10 husker ikke hvilke å da stoppa plutseleg tastaturet å virke. Setter veldig pris på svar. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei jeg har en acer aspire 5920g som tasaturet og touch paden ikke virker på (Virker kun med Ekstern mus. Skikkelig skuffa.Det skjedde etter jeg hadde brukt ekstern mus en stund så når jeg skulle bruke touchen virka den ikke. Når jeg skulle prøve å fikse det trykte jeg på Fn+ f 1-10 husker ikke hvilke å da stoppa plutseleg tastaturet å virke. Setter veldig pris på svar. Les i manualen. Har du den ikke finner du den sikkert på internett. Kanskje det står noe der. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei, fikk du løst problemet? Jeg sitter her med akkurat samme laptop: Acer Aspire 5920g og har akkurat samme problem. Hverken touchpad eller tastatur fungerer. Hjelp? Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Noen har blitt kvitt problemet ved bare å skru pc'en av og på. Dette fungerer på ingen måte hos meg og jeg sliter! Får brukt musa (ekstern USB), men tastaturet har sviktet helt. Kommer meg derfor bare inn på gjestebruker. Her ser jeg at det er et problem med tastatur og touchpad driverene. Trenger virkelig hjelp her, i og med at jeg er avhengig av pc'en de nærmeste ukene, både til skole og jobb. K Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Lest liltt rundt: "Gå til Enhetsbehandling og sjekk om driveren er ødelagt eller forstyrret, om den viser "X" eller gul "!" må du reinstallere driverene for hardwaren" Jeg kommer meg til enhetsbehandling, og finner ut det er et problem med både driveren til touchpaden og tastaturet. Jeg klarte etter mye om og men, kopiering av bokstaver fra vg.no og google å logge meg inn på msn og få sendt over nedlastingslink for driverne. Her kommer problemet. Siden admin brukeren er passordbeskyttet kommer jeg ikke inn på den, og "Gjest"-brukeren har ingen mulighet til å installere de nye driverene... Jeg står fast og aner ikke hva jeg skal gjøre, begynner så smått å bli desperat etter hjelp her =) K EDIT: Prøver også å opprette en ny administrator bruker fra gjestebrukeren, men den lar meg ikke opprette og feilmeldingen " Det angitte kontonavnet er ugyldig fordi det ikke kan inneholde følgende tegn: /\!:;<>+.?*" Endret 23. mars 2009 av olopolo Lenke til kommentar
Nullsmarthet Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Hei Har du prøvd Fn + F7 for aktivering av touchpad ? hadde det samme problemet akkurat og leste hva dere hadde skrevet. teste alle knapper fra F1-F12, fant ut av F7 er for aktivering av touchpad. Håper det hjelper litt hvertfall... Nullsmarthet Lenke til kommentar
eivind955 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Hei Har du prøvd Fn + F7 for aktivering av touchpad ? hadde det samme problemet akkurat og leste hva dere hadde skrevet. teste alle knapper fra F1-F12, fant ut av F7 er for aktivering av touchpad. Håper det hjelper litt hvertfall... Nullsmarthet Takk Gud for at du skrev dette i 2011. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå