psyk Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Har enda et problem jeg har vært litt sressa og klart og skrive feil bokstav når jeg skulle formatere en hardisk som er partisjonert i 3 deler. Er det noen som vet om et eller annet programm som kan hjelpe meg så jeg kan få frem noe av dataen som lå der??? Jeg lurer oxo på om noen vet hva dette vil koste hos IBAS og få dem eventuelt til å hjelpe meg hvis det ikke finnes noen anne mulighet. Takk for hjelpen :oops: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Søk litt på forumet. Det finnes diverse programmer som kan hjelpe, iallfall hvis du har brukt quickformat. Hvis ikke, blir det kanskje litt verre :-? Tror IBAS tar et sted mellom to og tre tusen. Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Ville prøvd partition magic, eller Norton System tools. IBAS tar langt mer en 3000. De driver absolutt ikke billigsalg. Et firma jeg jobbet i gjenopprettet en laptops disk der, kostet 25000. Ville prøvd andre ting først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå