Gunn@r Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Når jeg høyreklikker på et bilde og velger Rediger, så åpner bildet seg i programmer Paint. Hvordan kan jeg få det til å åpne seg i programmet Microsoft Office Picture Manager? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 høyreklikk på fila og gå ned på egenskaper. der står det "Åpnes i:" trykk på knappen merket Endre.., og velg programmet du vil skal være standard og trykk og og bruk osv. sånn endrer du hvertfall hva du åpner det i, aner ikke hvordan man åpner i noe annet når man høyreklikker og går på rediger, hvorfor ikke gå til åpne i> også velge programmet du vil redigere i? Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 høyreklikk på fila og gå ned på egenskaper. der står det "Åpnes i:" trykk på knappen merket Endre.., og velg programmet du vil skal være standard og trykk og og bruk osv. Dette vet jeg og er ikke det jeg spør etter. sånn endrer du hvertfall hva du åpner det i, aner ikke hvordan man åpner i noe annet når man høyreklikker og går på rediger, hvorfor ikke gå til åpne i> også velge programmet du vil redigere i? Dette vet jeg også, og er selvfølgelig en måte å gjøre det på. Men som sagt, hvordan åpne bildet i et bestemt redigeringsprogram ved å høyreklikke på bildet og velge Rediger er det jeg lurer på... Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 muligens du finner noe i regiteret som bestemmer det. mer vet jeg ikke. se under local machine/software/classes/.(filendelse) Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 muligens du finner noe i regiteret som bestemmer det. mer vet jeg ikke.se under local machine/software/classes/.(filendelse) Vet det finnes en annen måte enn å sette det i registeret. For et tid tilbake satte jeg det til å åpne i Paint i sedet for Picture Manager, men nå har jeg ombestemt meg igjen og vil at det skal åpnes i Picture Manager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå