Machomannen Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja tittelen sier det meste. Jeg har en del DVD'er som jeg gjerne ville fått over på dataen, men så vet jeg ikke hvordan. Jeg prøvde å bruke sånne DVD Shrinker programmer men det var bare trails. Og da kommer det jo en logo eller noe sånt midt på skjermen hvert 2 sek Så er det noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør det? Eller hvilken programvare jeg trenger? Setter stor pris på hjelp Lenke til kommentar
Sksannes Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei. Bruk DVDShrink ver. 3.2 - Den finner du hvis du søker på nettet. Er også norsk versjon av den Lenke til kommentar
Machomannen Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Hei. Bruk DVDShrink ver. 3.2 - Den finner du hvis du søker på nettet. Er også norsk versjon av den Er den gratis? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Jeg har sett minst ett nettsted som var så frekke at de ville ha betalt for det, men DVD Shrink skal være gratis og er å finne på nettstedet til dem som har utviklet det: www.dvdshrink.org. Jeg har brukt programmet med stort hell i årevis, bl.a. for å lage kopier at to-lags plater på ett-lags plater. Endret 10. desember 2008 av Rocambole2 Lenke til kommentar
Machomannen Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Men hva hvis jeg har en DVD med mange episoder? Blir det en lang da? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Hvis DVD'en er ein "original" film på DVD-9 plate (8,5 GB) kan DVD shrink få den ned til DVD-R 4,7. Så svaret bler vel Ja. Hvis alt er på ei plate i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå