Inge90 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Hei ;( Jeg kjøpte meg nye ram brikker en dag, når jg satte dem i daten min, så startet ikke den. Så jeg tok ut ram brikkene og leste på intrernett at man kunne flashe bios, så jeg lastet ned flash player 10 fra adobe sin nettside, men det funke heller ikke. HJELP MEG :( Endret 10. desember 2008 av Inge90 Lenke til kommentar
Star Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hehehe, Bra forsøk, men du må nok oppsøke hovedkortprodusentens hjemmeside og hente ned bios-programvare her. Oppdateringsprosessen kalles "flashing" og kan på nyere korter ofte foretas mens operativsystemet kjører Har du kjøpt ram med spesifikasjoner som passer maskinen? Må nesten gi litt mer utfyllende info om kort og brikker for å kunne få hjelp Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Adobe flash brukes for å se bevegelig reklame på vg.no, ikke til å oppdatere BIOS. Du må nok innom hovedkortprodusenten din og finne hovedkortet ditt der. har du kjøpt riktig minne til pc'n din, og gitt dem riktig mengde strøm? Noen rambrikker vil ha 1,8V, mens andre foretrekker 2,2V for å fungere. Gi oss litt info, så kan vi hjelpe Lenke til kommentar
Inge90 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg sa jo at flash funket ikke. Rammen min er blå, fordi at jeg liker blå. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vel jeg liker blå også, Derfor jeg kjører en svart audi. Men flashing av bios gjøres fortsatt ikke med adobe. Lenke til kommentar
Inge90 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg kastet dataen. pappa kjøpte ny til meg, og alt funker nå Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg kastet dataen. pappa kjøpte ny til meg, og alt funker nå The power of the Troll is great in thy! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det var da en uventet vending. For å få historien riktig: Du kastet dataen fordi du ikke klarte å flashe BIOS med Adobe Flash Player? Av nysgjerrighet, hvordan løser du vanlige hverdagslige gjøremål? Lenke til kommentar
Inge90 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Er ikke så datakyndig, men...er det noen som kan si meg hvordan man spiller linux? har netopp lastet det ned og instalert det, men finner det ikke i start menyen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 spiller linux trodde ikke det var et spill Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 For å spille linux så må du brette sammen harddisken i filter 5 papir, rull den godt sammen og tenn på, ta et par blås så er du i marius 5 verdenen i linux. <på tide en moderator stopper tråden?> Lenke til kommentar
Inge90 Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg vil jo bare spille linux. kanskje skjermkortet mitt er for dårlig? skal jeg kjøpe nytt? Jeg har Asus Radeon HD 4870X2 2GB skjermkort står det på pakningen. er det for dårlig? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hahahaahahahahahahahahaahahha! I lol'd hardt.^^ Ok,Inge90. Du sier at du ikke er spesielt datakyndig, men har det noen gang falt deg inn at Linux ikke er et spill ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 leste på intrernett at man kunne flashe bios, så jeg lastet ned flash player 10 fra adobe sin nettside, men det funke heller ikke. er det noen som kan si meg hvordan man spiller linux? har netopp lastet det ned og instalert det, men finner det ikke i start menyen For å spille linux så må du brette sammen harddisken i filter 5 papir, rull den godt sammen og tenn på, ta et par blås så er du i marius 5 verdenen i linux. Man lærer noe nytt så lenge man lever... Tror denne tråden bør få seg en liten pause, ca. 9999 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg