Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

ram og flashing av bios

Anbefalte innlegg

Hei ;(

Jeg kjøpte meg nye ram brikker en dag, når jg satte dem i daten min, så startet ikke den.

Så jeg tok ut ram brikkene og leste på intrernett at man kunne flashe bios, så jeg lastet ned flash player 10 fra adobe sin nettside, men det funke heller ikke.

HJELP MEG :(:(

Endret av Inge90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehehe,

Bra forsøk, men du må nok oppsøke hovedkortprodusentens hjemmeside og hente ned bios-programvare her. Oppdateringsprosessen kalles "flashing" og kan på nyere korter ofte foretas mens operativsystemet kjører ;)

Har du kjøpt ram med spesifikasjoner som passer maskinen?

Må nesten gi litt mer utfyllende info om kort og brikker for å kunne få hjelp :)

Lenke til kommentar

Adobe flash brukes for å se bevegelig reklame på vg.no, ikke til å oppdatere BIOS.

Du må nok innom hovedkortprodusenten din og finne hovedkortet ditt der.

har du kjøpt riktig minne til pc'n din, og gitt dem riktig mengde strøm? Noen rambrikker vil ha 1,8V, mens andre foretrekker 2,2V for å fungere.

Gi oss litt info, så kan vi hjelpe

Lenke til kommentar
leste på intrernett at man kunne flashe bios, så jeg lastet ned flash player 10 fra adobe sin nettside, men det funke heller ikke.
er det noen som kan si meg hvordan man spiller linux? har netopp lastet det ned og instalert det, men finner det ikke i start menyen

For å spille linux så må du brette sammen harddisken i filter 5 papir, rull den godt sammen og tenn på, ta et par blås så er du i marius 5 verdenen i linux.

Man lærer noe nytt så lenge man lever... :blink:

Tror denne tråden bør få seg en liten pause, ca. 9999 dager.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...