Mr_Nils Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Problemet er at når jeg prøver å starter live messenger, stopper den opp halveis og låser seg. Det kommer ikke opp bilde på skjermen, men den dukker opp i oppgavebehandleren. Prøver jeg på nytt starter det en wlm til som stopper halvveis. I oppgavebehandleren får jeg avsluttet alle bortsett fra den originale wlm'en. Når jeg prøver å restarte maskinen henger den i avlogginga. Dette problemet oppstod plutselig, helt utenom installasjon av andre programmer. Jeg har prøvd å avinstallere/installere, med resultat at wlm virker en-to oppstarter før den krøller seg til igjen. Er det andre som har vært ute for dette? Endret 10. desember 2008 av Mr_Nils Lenke til kommentar
Star Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Samme problem.. Men for meg løser det seg ved å avslutte samtlige oppstarter i oppgavebehandling... Veldig irriterende dog at den legger seg her men ikke "starter".. Har desverre ingen løsning på problemet - jeg har bare lært meg å leve med Microsoft skavankene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå