Gjest Guest_lurer_* Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Etter litt research på nettet fant jeg ut at jeg hadde fått sopp eller liknende på penishodet, mest sannsynlig fra dama, men det spiller ignen rolle. Jeg fikk rød utslett og det begynte å klø til perioder. Det er fortsatt slik, men så fant jeg ut at jeg ikke lenger klarte å dra forhuder bakover lenger. Den har plutselig blitt veldig trang :S Den har aldri vært sånn, så alt jeg kan tenke på er at den kanskje har hovnet opp, og at det er det som er årsaken? For det er vel ikke mulig å få trang forhud uten videre? Noen fler som tror det vil gå over etter hvert som soppen går bort? Ble litt skremt Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Fått det av dama? Er sopp smittsomt? EDIT: Tanken har aldri streifet meg. Endret 10. desember 2008 av Mimir Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 www.Klara-klok.no Søk på spørsmålet før du stiller det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_lurer_* Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 www.Klara-klok.no Søk på spørsmålet før du stiller det. Om du har et svar kan du like godt poste det? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har desverre ikke svaret. Da hadde jeg postet det. Lenke til kommentar
Skeivhendt Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 hadde jeg vært deg hadde jeg oppsøkt lege, ta med dama også.. Hvem er hun forresten, just in case Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Off topic/spam er fjernet. Hold dere til temaet folkens. (Og som vanlig, ikke kommenter dette innlegget. Send evt. en PM) Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Ved stadig misbruk av denne ordningen vil den bli fjernet. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert som informasjon om seksuelle forhold og helseforhold. (Og som vanlig skal ikke dette innlegget kommenteres, send evt. en PM) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå