cesar Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har lyst på et nytt skytespill til wii. Jeg har tenkt litt på CoD WaW, men jeg er ikke helt sikker. Hva burde jeg kjøpe? Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det hadde vært flott om du nevnte hvilke spill du har spilt til nå. Liker du å spille skytespill i tredjeperson? Kjøp Resident Evil 4. Liker du fps med fokus på oppgaveløsning? Kjøp Metroid Prime 3. Jeg har ikke prøvd COD: WAW, men det virker som om at anmelderene har gitt det god kritikk(83% i snitt hos gamerankings). Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Resident Evil 4 anbefales på det varmeste. Riktignok en remake fra et Gamecube-spill, men har du ikke spilt det før, bør du det. Wii-kontrollen kommer virkelig til sin rette i dette spillet (som fra før av var et dritbra spill). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) RE4 er å anbefale ja, rikelig med skyting her. Ellers er eg nesten overasket over at WaW har fått så god omtale jevnt over Endret 10. desember 2008 av Mala Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 episk action of doom + epsik spill overall: biohazard 4 (resident evil 4. samme som alle over sa) story: metriod prime 3 online: medal of honor heroes 2 hørt er bra men ikke prøvd: the conduit. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 The Conduit er ikkje sluppet enda, så er vel få av oss som har fått testet det Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 The Conduit er ikkje sluppet enda, så er vel få av oss som har fått testet det oh... da så...=P i usa da? eller en beta? demo? ferdig build som ikke har blitt sluppet ut fordi de venter på en bedre "anledning"? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det måtte vel i tilfelle vere ein konferanse build av ett slag, som journalister etc. har fått fingrene på. Syns det er greit at High Voltage ikkje stresser denne tittelen eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå