Knut63 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har fått ett problem med temp. måleren i en v40 1.9tdi 2003 mod. Når jeg starter opp så går den rett til topps og den røde lampen lyser. Dette selv på kald motor. under kjøring går den litt opp og ned. Kan virker som den går ned når jeg gir på gass. Motoren blir ikke for varm, ingen vannlekkasje eller andre ting så vidt jeg kan se er galt. Noen tips? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ett skudd i blinde her: Det er noe galt med temperaturføleren? Lenke til kommentar
Knut63 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Ja det jeg lurer på også. Noen som vet hvor jeg finner den? Må jo være lagd av gele for å rote nedi der, ikke være en gammel mann som meg Og er det den som styrer viften også for den går mer enn vanlig? Endret 10. desember 2008 av Knut63 Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Ja det jeg lurer på også. Noen som vet hvor jeg finner den? Må jo være lagd av gele for å rote nedi der, ikke være en gammel mann som meg Og er det den som styrer viften også for den går mer enn vanlig? Ring til forhandler du, det er nok det letteste. Vil tro at denne føleren har innvirkning på vifta også ja, men nå er jeg ingen bilmekaniker så jeg skal ikke si det sikkert. Endret 10. desember 2008 av Sluquet Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Føleren sitte på termostathuset. Høyre side av motoren når du står foran bilen under turboslangen. Ser ut som det bare er en temp føler på motoren, så kan godt tenkes at denne styrer viften også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå